20130113

"මධුර ජවනිකා" දර්ශන දෙකම බැලුවා.

 අද "මධුර ජවනිකා" දර්ශන දෙකම බැලුවා.
  
ජැක්සන් අද වෙනදාටත් වඩා හොඳයි.
  • ජැක්සන් කුඩා කල සිට ලද
    විවිධ ජීවන අත්දැකීම් අළලා
    ඔහුම ලියන ලද ඉතාම රසවත්
    "පනාපුත්‍රගේ මතක වස්තුව"
    කියවීමෙන් පසු
    මා ඔහු දැක්කේ අදයි.


    ඔහුගේ ජුගුප්සාජනක, නොගැලපෙන
    දේශපාලනික රංගනය නිසා
    මා තුළ පිරිහී තිබුණ රසික සහෘදභාවය
    තිබුණාටත් වඩා ඉහළ නැංවීමට
    'මතක වස්තුව' හේතුවුණා.

    ඔහු නාට්‍යකලාවට දැක්වූ ආදරය
    සහ ඊට දැක්වූ ලැදියාව
    පළමුව ඔහුගේ රංගනයෙන්
    අපිට පසක් වෙනවා.
    ඒත් ඒ පසුබිම සවිස්තරව
    දැනගත හැක්කේ
    පනාපුත්‍රගේ  මතක වස්තුවෙන්.
    ------------------------------------------------------------
    "කරදර කම්කටොලු රාශියක් මධ්‍යයේ චිත්‍රපටයේ රූ ගැන්වීම් ආරම්භ විය. ධර්මසිරි චිත්‍රපටය වෙනුවෙන් දිවිහිමියෙන් කැපවී සිටී. ඔහුගේ වෙහෙසට සීමාවක් නැත. එලෙස වෙහෙසෙන අධ්‍යක්ෂක වරයෙකු මා මීට පෙර දැක නැත.

    ධර්මසිරි නිතර මා මුණ ගැසීමට හඳපාංගොඩ එයි. දිනෙන් දින පාරම්පරික ගැමි නැට්ටුවෙකු බවට පත්වන පනාපුත්‍ර දෙස හේ සෙනෙහසින් බලා සිටියි. පුහුණුකාලය නිම කරන්නට වූයේ චිතරපටයේ රූ ගැන්වීම් යෙදී තිබුණ නිසාය. නො.එසේ නම් මා තවදුරටත් හඳපාංගොඩ වැසියෙකු වන්නට ඉඩ තිබුණි. සේදරමන් ගුරුන්නාන්සේ ධර්මසිරි අමතන්නේ "අපේ මහත්තයා"යනුවෙනි. පුහුණුව අවසාන කළදිනයේ සුදු මාමා අපේ මහත්තයාට ගෝලයා පිළිබඳ සහතිකයක් දුන්නේය.
    "අපේ මහත්තයා බය නැතිව එක්ක යන්න. මයෙ පුතා දැන් මළකටුවා ගාණට ඉන්නවා."
    මළකටුවා යනු මීට දශක කිහිපයකට පෙර පහත රට මඩු නැටුම් ආශ්‍රිතව සිටි ශ්‍රේෂ්ඨ නැට්ටුවෙකි."

    ----------------------------"පනාපුත්‍රගේ මතක වස්තුව" ----------------------------



     
    සුපුරුදු ලෙස
    ඉතා සියුම් ඉඟිබිඟි රැසක්
    ජැක්සන්ගේ රිද්මයානුකූල රංගනයෙහි
    අදත් තිබුණා.
    ඔහු අනික් නළු නිළියන් සමගත්
    ප්‍රෙක්ෂකාගාරය සමගත්
    පවත්වන සබඳතාවය
    ඉතාම ප්‍රිය ජනකයි.
    ජැක්සන් දෙබස් වලට සහ ගැයුම්වලට
    ඉතාම නිරායාසයෙන් එක් කරන
    අමතර විච්චූරණ නිසා
    අපේ උද්‍යෝගය නොකඩවා
    උත්තේජනය වෙනවා.
    ඔහු කිසිදු වෙහෙසකින් හෝ
    පූර්ව සූදානමකින් තොරව එක්කරන
    විවිධ අනුපාන නිසා
    රසික අවධානය අලුත් වෙනවා.

     

    අනිත් නලුනිළියන්ද
    සුපුරුදු ලෙසින්ම
    ඉතා හොඳින් රඟපෑවා.
    අලුතෙන් එක්වූ
    මාධනී මල්වත්ත තුලින්
    දක්ෂතාත් සමග
    අවුල් සහගත ආධුනික ගතියක්
    තිබුණත් පෙරහුරු වලින් සහ
    රංගනයෙන් ඒ ගතිය
    මග හැරෙතැයි සිතෙනවා.
    ඇය කුවේණි චරිතයෙදි
    ඇල්මැරුණු ගතියක් සහ
    රෝස නෝනා චරිතයේදී
    විරාමයන්ගෙන් තොර අධිරංගනයක්
    දකින්නට ලැබුණා..
    ඇයට අමතක වූ දෙබස්
    දරුවෙකුට මෙන් මතක් කරදෙමින්
    ජැක්සන් රැඟූ විලාසය අගෙයි.

    මධුර ජවනිකා
    යළි රඟ දැක්වෙනතුරු
    බලා සිටින්නේ ඉතා ආසාවෙන්.
    ---------------------------------------------------------
     
    "පනාපුත්‍රගේ මතක වස්තුව"
    නවක නළු නිළියන්ට හොඳ පාඩමක්.
    ඔවුන් දැන් කරන දේත්
    සැබැවින්ම කළයුතු දේත් අතර
    වෙනස වටහා ගන්නට
    හොඳ පාඩමක්.
    --------------------------------------
    "පනාපුත්‍රගේ මතක වස්තුව"
    ප්‍රකාශක 0777363633
    සුපිරි වෙළඳ සංකීර්ණය
    බොරැල්ල.

No comments:

Post a Comment