20141113

යුවතියකගේ ඇඳුම් එහා මෙහා වීම මාරාන්තික විය හැකියි.


1,
ඇඳේ නිදාගෙන හිටියා ගෑනු ළමයෙක්.

2,
එයාගේ ඇඳුම් එහා මෙහා වෙලා තිබුණා.

3,
එයා ගැන මට ආසාවක් ඇතිවුණා.

ඉඳුරන් පහෙන් සහ මනසින් විඳින
කාමයට කැමැත්ත කියන එක
හැම සත්වයෙකුටම තියන
ස්වාභාවික හැඟීමක්...

මනසෙ කාමයට ඇති කැමැත්ත
කයට කුසගින්න වගෙයි..
කය ආහාර සොයනවා වගේම
මනසත් මනෝ සංචෙතනා ආහර සොයමින්
විඥ්ඥාණය පෝෂණය කරනවා.

කය කුසගින්න නිවා ගනිද්දි
සතෙක් මරාගෙන කන්න...
හොරකම් කරගෙන කන්න හිතුණොත් ඇරෙන්න
සමාජයක් වශයෙන් ඇති කරන හානිය අඩුයි..

ඒත් කාමය නිවාගන්න හිතෙන කෙනෙක්
තෝරාගන්න ක්‍රියාමාර්ග වලදි..
ස්වයං වින්දනය හැර
අනික් හැම දේකදිම
තව කෙනෙක් පාවිච්චි වෙනවා.

තව කෙනෙක්  පාවිච්චි වෙනකොට
ගැටළු සංකීර්ණයි.

ගැටළු ගැන කතා කරනකොට
සමහර කෙනෙක් කලබල වෙලා
"නෑ නෑ එහෙම ගැටළුවක් නෑ..
ඕක ඔයාගෙ ප්‍රශ්නයක් " කියල බැහැර වෙන්නෙ
වරද්ද ගත්තොත්
ඔවුන්ටත් ගැටළු නැති නිසා නෙවෙයි.

සමහර කෙනෙක්
කාමයට ඇති කැමැත්ත බලවත් නිසා
මනස අන්ධ වෙනවා.
සමහර කෙනෙකුට පෙනුණත්
අත්තනෝමතිකව
ඒ ගැටළු නොසලකා හරිනවා.

මේ ස්ත්‍රී දූෂකයාට වුණෙත් ඒකයි.
-----------------------------------------------------
මාස හයකට ආසන්න කාලයක් අභිරහසක්ව පැවැති මාත‍ලේ වරාපිටියේ විසි හතර හැවිරිදි පේරාදෙණිය විශ්වවිද්‍යාලයේ උපාධි අපේක්ෂිකාවක වූ ලලනි නදීශා මෙනවිය ඝාතනය කර දූෂණය කළ අයුරු, එම ඝාතනයට අත්අඩංගුවට ගත් ඩෙන්සිල් ජයවර්ධන නම් සැකකරු අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්මේන්තු නිලධාරීන් ඉදිරියේ පා‍පොච්චාරණය කොට තිබෙනවා. 
ඒ මෙසේය.

 A.
මම කාමරේට එබිකම් කළේ ගෙනියන්න
පුළුවන් දෙයක් තියෙනවද කියල බලන්නයි.

B.
මුළු කාමරේම අඳුරුයි.

C,
වහ‍ලේ වීදුරු උළු කැටෙන්.
ඇඳට විතරක් හඳ එළිය වැටිල තිබුණා.

1,
ඇඳේ නිදාගෙන හිටියා ගෑනු ළමයෙක්.

2,
එයාගේ ඇඳුම් එහා මෙහා වෙලා තිබුණා.

3,
එයා ගැන මට ආසාවක් ඇතිවුණා.

4,
මම ඇය ළඟට ගිහින් අතේ තිබුණ මිටියෙන් ඔළුවට පහරක් ගැහුවා.

5,
පස්සේ එයාව උස්සගෙන එළියට ගෙනාවා."

http://static.lankadeepa.lk/admin/wp-content/uploads/file/01(1193).jpg
 මාතලේ කටුදෙණිය වරාපිටියේ බන්නැහැක මුදියන්සේලා වලව්වේ
ලලනි නදිශා වරාපිටිය (23) මරා දැමුණු තරුණියයි.
  2014 05  24දා ඇයගේ වැඩිමහල් සොහොයුරාගේ විවාහ මංගලොත්සවය නිවසේ  තිබු  බවත් අතර පස්වරුවේ සියලු දෙනා නිවසින් බැහැර වි ඇති අතර  ඇය තමා සමග නිවසේ නිදා ගත් බවත් පාන්දර අවදි බලන විට දියණිය නොසිටි බවත් මව චන්ද්‍රකාන්ති මහත්මිය පැවසුවාය.
මියගිය නදිශා මාතලේ සංඝමිත්තා බාලිකා විද්‍යාලයෙන්  උසස් පෙළ සමත්ව 
පේරාදෙණිය  විශ්ව විද්‍යාලයේ  බාහිර උපාධිය හදාරමින් සිටියාය.

ලලනි නදිශා මෙනවියගේ සහෝදරයාගේ විවාහ මංගල උත්සවය පැවැති 2014 මැයි 23 දින
මධ්‍යම රාත්‍රියේ සැකකරු නිවසට ඇතුල්වි ඇත්තේ මනාලියට ලැබුණු දැවැද්ද සහ මුදල් සොරාගැනිමේ අරමුණින් බවද පොලිස් පරික්ෂණවලදි අනාවරණය වී තිබෙනවා.
http://mininews.lankahotnews.net/2014/11/blog-post_3.html
------------------------------------------------------------------------------

කයෙහි එක් පෙදෙසක
ඉතා සුළුකාලයක් තුළ
ස්වාභාවිකව ඇතිවෙන
ප්‍රිය ජනක වේදනාවක් විඳින්නට
ඔහු තව කෙනෙකුට
ජීවිතයක් අහිමි කළා.
ඔහුගෙ ජීවිතයත්
අනතුරකට හෙලා ගත්තා.

මිනිසෙක් කම්සුව විඳීම වැරදි නැහැ.
සෝවාන් වුණත් කම්සුව විඳින්න පුලුවන්.

ඒ සුළු මොහොතක වින්දනය ලබාගන්න
ඔහු ගත් සාහසික අත්තනෝමතික ක්‍රියාමාර්ගය
සමාජයක් විදියට වැරදියි.. අමානුෂිකයි.

පුද්ගලයෙක් විදියට හානිකරයි.
අඳබාලයි.

ඔහු ඒ තත්වයට වැටෙන්න
හේතු කිහිපයක් බලපෑවා.

ඔහු ඒ නිවසට ගියේ හොරකම් කරන්නයි.
හොරකමට මුල්වෙන්නෙත් රාගයමයි.

ඔහුගෙ චිත්තය රාග චිත්තයක්.

මුලු කාමරයම අඳුරු වෙලා තියෙද්දි
ඇඳුම් එහා මෙහා වුණ කාන්තා සිරුරට
ආලෝකය වැටිල තියනවා දකින විට
මුල් අරමුණ සිතින් ගිළිහුණා.
ඔහු තුළ වූ රාග චේතනාව වෙනස් වෙලා
සම්භෝග කාමයට ඇති කැමැත්තට හැරුණා.

වෙනත් පිරිමියෙක් කාලයක් තිස්සෙ
කාන්තාවක් පසු පස ගිහින්..
පෙනුම, මුදල්, සමාජ තත්වය ආදී
නොයෙක් දේ මගින් පොළඹවාගෙන
සමහරවිට
නීතිප්‍රකාර විවාහයෙනුත් බැඳිලා
ප්‍රයෝගයෙන් විඳින කම්සුවය
ඔහු ඉතාම සාහසික විදියට
විනාඩි කිහිපයක් තුළ ලබාගන්න ගිහින්
එක ජීවිතයක් නැති කරලා
තමන්ගෙ ජීවිතයත් ඇතුළුව
ඇගේ නෑසියන්.. හිතමිතුරන්
නීතිය රකින්නන් ආදී
විශාල පිරිසකට ගැටළු ඇති කලා.

http://nethfm.com/nethadmin/wp-content/uploads/2014/11/Nadeesha-Mahesh-www.nethfm.com-04.jpg

ඇඳුම එහා මෙහා වීම නිසාම
ඇයට ඇගේ ජීවිතය අහිමි වුණාද කියා
ඔබේ හැඟීම් අනුව, අත්දැකීම් අනුව
ඔබටත් සිතා බලන්නට පුළුවන්.

මේ තීරණාත්මක, දෛවෝපගත රාත්‍රියේදී
ඇය හොඳින් පෙරවගෙන නිදා සිටියා නම්...
කුමක් විය හැකිව තිබුණාද
කියා කිවහැක්කේ
මේ දූෂකයාට පමණයි.

ඒත් කාන්තාවකගේ අඟපසඟ දැක
හැඟීමක් පහළ වෙන  ඕනෑම කෙනෙකුට
ඒ අඟපසඟ ආවරණය වුණොත්
තමන්ට දැනෙන හැටි සසඳා බලන්න
හැකි විය යුතුයි..

කවුරු හරි වරදක් කරද්දි
ආත්ම දමනය නැති වීම ඔහුගෙ වරදක්..
ආත්ම දමනය තමන්ගෙ වගකීමක්.
ඉන් එහාට නීතිය ඔහුට බලපානවා.
ඒ වගේම වගකීමක්
තමන්ගෙ ආරක්ෂාව සලසා ගැනීමටත්
පුද්ගලයෙකුට වගකීමක් තියනවා.
නීතියෙන් ආරක්ෂා කරන්නෙ ඒ අයිතියයි..
අද ඔහු පසුපස එළවන්නෙ
ඇයට අහිමි වූ ඒ අයිතියයි.

ඇය තම කයට අවධානය ලබා ගන්නට
ඉන් තෘප්තියක් ලබන්නට කැමැත්තෙන්
ඒ අයිතිය නොසලකා හැරියා නොවෙයි.
මේ සිද්ධියෙදි මේ තරුණියට
කරන්න දෙයක් නෑ.

ප්‍රසිද්ධ ස්ථානයක
අඩනිරුවතින් හැසිරෙන කතක මෙන්
ඇය සිය කැමැත්තෙන් අඟපසඟ
ප්‍රදර්ශනය කළේ නැහැ.
ඒත් මේ පුරුෂයාගේ මානසිකත්වයට
තවත් පුරුෂයන් පත්වීම නිසා
දූෂණයට ලක්වෙන, මැරුම් කන
අඩ නිරුවත් කාන්තාවන් සහ
ඔවුන් දැක පහළවූ
රාගයට, කාමච්ඡන්දය ගැන
සිහියෙන් හා උපේක්ෂාවෙන්
ආත්ම දමනය කර නොගැනීම නිසා
වරදෙහි බැඳුණ තරුණයන්ටත්
ඇඳුම සාධකයක් නෙවෙයි
කිව හැකිද?.

.කාමුක උත්තේජනයකදි හේතු දෙකක් බලපානවා.

1,
බාහිර රූපය.

2,
රාගික සිතිවිලි ඇතිවෙන ආකාරයෙන්
රූප දකිද්දි, කතා අහද්දි..
කතා කරද්දි ඇතිවෙන රාග සංස්කාර

මෙවැනි අවස්ථාවකට මුහුණ දීමෙන්
රත්වෙන අය රත් වෙන්නෙත්
මත්වෙන අය මත් වෙන්නෙත්
වහල් වෙන අය වහල් වෙන්නෙත්
ඇඳුම එහා මෙහා වෙලා පෙනෙන
ස්ත්‍රී අඟ පසඟ වලට නිසා නෙමෙයි...
ඒ අඟ පසඟ නිමිති කරගෙන
හිතේ ඇතිවෙන රාගික සංකල්ප අනුව
තමන්ගෙම හිතේ පහළ වෙන
කාමුක ආවේගයටයි..

දූෂණය කරන කෙනා දූෂණය කරන්නෙත්
සාමාන්‍ය කෙනෙක් සුහදව තෘප්තිමත් වෙන්නෙත්
ඒ ආවේගය මුදා හැරීමෙන්..

නිමිත්තක් ලෙස කාන්තා සිරුර දකිද්දි
එහි ස්වභාවය අනුවත්
දකින්නාගෙ ස්වභාවය අනුවත්
ආවේගය අඩු වැඩි වෙනවා.

ඝංඨාවකට වදින පහරත්
වදින ඝංඨාවත් අනුව
හඬ අඩු වැඩි වෙනවා.

රාගික සිතිවිලි ඇතිවෙන ආකාරයෙන්
රූප දකිද්දි, කතා අහද්දි..
කතා කරද්දි ඇතිවෙනරාග සංස්කාර විඥාණයෙ එක් රැස් වෙලා තියනවා.

බාහිර රූපයෙන් ලැබෙන උත්තේජනයට අනුව
ඔහුගෙ විඥාණයෙ තියන
රාග සංස්කාර මතු වෙලා
ඔහුගෙ හිත කැළඹෙනවා.
ඒ කැළඹුණු හිත තමයි
කාමය සොයන්නෙ.

මද කිපුණ ඇතෙකුට,
ඍතුව උදාවුණ සත්වයෙකුට
මේ පෙළඹවීම කායිකයි.

අතීතය හා අනාගතය ගැන
ප්‍රබල හැඟීමක් තියන නිසා
මිනිසෙක් සිතන, කියන කරන දේට
ඔහුගෙ විඥාණයෙ 
රාග සංස්කාර වලින් ලබන පෝෂණය
ඉතා ප්‍රබලයි.

ආත්ම දමනයෙන් යුතු කෙනෙක් නම්
මේ අභ්‍යන්තරික පෙළඹවීම
උපේක්ෂාවෙන් දමනය කරගෙන
සමාහිත සිතේ පහළ වෙන
ප්‍රඥාවෙන් කටයුතු කරනවා.

නොදැමුණු, සාහසික, අත්තනෝමතික කෙනෙක් නම්
ආවේගයට ඉඩදීලා, ඔහුට රිසි පරිදි
කාමයෙන් තෘප්තිමත් වෙනවා.
ඔහුට සිහිය එන්නෙ ඊට පසුවයි..

පමාදෝ මච්චුනෝ පදං කියන්නෙ ඒ නිසයි.
ඔහු මළමිනියක් වගෙයි..
සජීවී මිනිසෙක් නම් ඔහුට සිහිය තියනවා.
උපේක්ෂාවෙන් කටයුතු කරනවා.

මේ ප්‍රකාශ කියවන අයත්
මේ තියන දේට
කිසි සේත් අදාළ නැති විදියට
සිතන්නෙ, ප්‍රකාශ නිකුත් කරන්නෙ
මෙහි තියන දේට වඩා
විඥාණය කැළතීමෙන්
තමන්ගෙ හිත තුළ කැළඹෙණ
ආවේගවලට අනුවයි..
ඒ සිතුවිලි, ප්‍රස්තුතයට වඩා
කියවන කෙනාගෙ අත්දැකීම් සහ
සිතුම් පැතුම් වලට සාපේක්ෂයි..

ස්ත්‍රී දූෂකයා තුළ
ශීලය තිබුණා නම්
ඔහු ඒ රාත්‍රියෙහි එතනට එන්නෙ නැහැ.
සමාධිය තිබුණා නම්
සොර සිතට මුල්වෙන කාමච්ඡන්දය
සමථයකට පත් කරගන්න තිබුණා.

මේ පිළිබඳව කියවන බොහෝ අයට වඩා මේ ස්ත්‍රී දූෂකයා සංවේදීයි.
ඔහුට ආත්ම අවබෝධයක් තියනවා.

මේ ස්ත්‍රී දූෂකයා තුළ
තමන් ගැන සිහිය තියනවා..
තමන් වරදට පෙළඹුණේ
ඇඳුම එහා මෙහා වීම නිසා බව
ඔහු දන්නවා.

ඒ බව නොදන්නා අයට
ඔහුත් ඔහුගේ ජීවිතයත්
හොඳ ආදර්ශයක්..

http://www.hollywoodchaos.com/content/posts/781/tila-tequila-shops-for-revealing-clothes-sans-her-myspace-friends-page-view-img-1.jpg
බටහිර රටවල්වල
කාන්තාවන් අඩ නිරුවතින් යාම
ප්‍රශ්නයක් නොවෙන බව සත්‍යයක්.
ඒත් එයින් පෙනෙන්නෙ
බටහිර රටවල්වල පිරිමින්ගෙ
සංවේදී බවෙහි අඩුවක් මිසක්
ඔවුන් කාමච්ඡන්දයෙන් තොර
සාන්තුවරයින් බව නොවෙයි.

කම්මලේ බල්ලට හෙණ ගැහුවත් ඇහෙන්නෙ නෑ.. වගේ
මෝහයට පත්වීමක් ඔවුන්ට සිදු වෙනවා.
සමාජයක් විදියට හොඳයි..
පුද්ගලයින් විදියට ඔවුන් සිතින් කයින් මළ මිනිස්සු.

මේ කාන්තාවගෙ පහළ කොටස නිරුවත්.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/14/1415942787993_wps_33_image010_png.jpg

කිසිවෙක් දෙවරක් හැරී බැලුවෙ නෑ කියල
මේ පිළිබඳ ලිපියෙ තියනවා.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/14/1415942782362_wps_32_image008_png.jpg
නිරුවත දැකීමෙන්ම ගිලිහුණු සංවේදී බව නිසා
ඒ මිනිස්සුන්ගෙ අවසිහියෙ ප්‍රබලතාවය නිසා
ඔවුන්ට ඒ බව පෙනෙන්නෙ නැහැ..


මඟුල් ගෙයක, දානෙ ගෙයක, සාදයක..
ආහාර පිළියෙළ කරන අයට
කෑම රුචිය නැති වීම වැනි දෙයක්
ඔවුන්ටත් සිදු වෙනවා.
මෝහයට පත්වීමක් ඔවුන්ට සිදු වෙනවා.
ඒ නැතිවුණ සංවේදී බව ලබා ගන්න
ඔවුන් කෘතිම උත්තේජක, නිල් චිත්‍රපටි,
නිරුවත් සඟරා, සමලිංගික සේවනය,
බහු ස්ත්‍රීපුරුෂ සම්භෝගය ආදී
විකෘති මාර්ග වලට යොමුවෙනවා.

ස්වාභාවික මාර්ග ඇහිරෙණ විට
විකෘති මාර්ග වලට යොමු වීම
ස්වාභාවික සංසිද්ධියක්..