සමලිංගික සේවනයේ යෙදෙන අයට
ඒ හැසිරීම සාමාන්ය දෙයක්.
ලිංගික උවමනාව ස්වාභාවිකයි.
ලිංගික උවමනාව ඉටු කරගන්න
ස්වාභාවික එක් විකල්පයක් තියනවා.
අනික් හැම විකල්පයක්ම අස්වාභාවිකයි.
කාමය ස්වාභාවික වුණ පමණින්
කාමය තෘප්තිමත් කරගන්න භාවිතා කරන
හැම විකල්පයක්ම ස්වාභාවික වෙන්නෙ ඈ.
ඒ සඳහා ස්වභාව ධර්මයෙන් ලැබුණ
නිශ්චිත උපකරණ සහ නිශ්චිත තාක්ෂණයක්
හැම සත්වයෙකුටම තියනවා.
මිනිස් මනසෙ තියන
අතීතය සිහි කිරීමෙ හැකියාව භාවිතා කරමින්
අනාගතය සඳහා රූප මැවීමෙ හැකියාව නිසා
කාමය පිළිබඳ චිත්ත රූප මවන්නට
මිනිස් මනස පෙළඹෙනවා.
ඒ පෙළඹීම නිසා කය
කාමයෙන් ආරෝපණය වෙනවා.
මොළයත් ස්නායු පද්ධතියත්
කාමයෙන් සන්තෘප්ත කරගන්නට
මිනිසා පෙළඹෙන්නෙ කාමුක අරමුණුවලින්
කයෙහි ඇතිවෙන හෝමෝන ක්රියාකාරිත්වයෙන් උපදින
සුඛ වේදනා ඔහුට ප්රිය නිසායි.
ඒ සුඛ වේදනා නිසා උපදින
රාග සංස්කාර ඔහුගෙ විඥාණය
අතික්රමණය කරමින්
ඔහු අන් මිනිසුන්ට වඩා කාමයට කෑදර
කාමාතුරයෙකු බවට පත්වෙනවා.
ආතුරයෙක් කියන්න මානසික රෝගියෙක්.
එක්රැස් වෙන රාග සංස්කාර වලින්
මනස සන්තෘප්ත වෙලා කාම සාන්ද්රණය වැඩි වෙලා
මනස එක් තලයකට උද්දීපනය වුණාට පස්සෙ
කායික මෝචනයක් සෙවීම මනසෙ ස්වභාවයක්.
ස්වප්න මෝචනය, ක්ෂණික මෝචනය කියන්නෙ
මනස පෙත්තටම පිරී උතුරා යෑමක්.
මේ ආකාරයේ මනසක්
ස්වාභාවික මාර්ග ලැබෙන තුරු
ඉවසන්නට සූදානම් නෑ.
එවැන්නෙක් පෙළඹෙන ස්වාභාවිකම විකල්පය
ස්ත්රී දූෂණයයි.
ඔහුගෙ විකල්පය කුඩා දරුවෙක් වෙන්නත් පුලුවන්.
මහළු ස්ත්රියක් වෙන්නත් පුළුවන්.
ඔහු බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ වින්දනයකට වඩා
ඔහු පෙළන කාමයට විකල්ප දොරටුවක්.
ඔහුට අනික් සත්වයා අදාළම නැහැ.
කාමයෙන් වියරු වැටෙන ඔහු
මිනිසෙක් නොවෙයි.
ස්ත්රී දූෂණයකට යොමු නොවෙන අය
සිතේ තියන කාම සාන්ද්රණය අධික වීම නිසා
ස්වයං වින්දනය, සමලිංගික සේවනය සහ
වෙනත් නොයෙකුත් අස්වාභාවික චර්යාවන් කරා
යොමුවෙන්නෙ ස්වාභාවික ලිංගික හැසිරීම
ඔවුන්ට විකල්පයක් නොවෙන අවස්ථාවෙයි.
සමලිංගික හැසිරීම දෙස
සමාජය වපරැසින් බලන්නෙ
මේ හැසිරීම මානසික රෝගී තත්වයක් ලෙස
ඔවුන්ට හැඟෙන බැවින් විනා
ද්වේශයෙන් නොවෙයි.
මේ අමුතු බැල්ම සමලිංගික ජීවියාට
වටහා ගන්නට බැහැ.
ද්වේ ලිංගික ස්ත්රී පුරුෂයන් දෙස
ඔවුන් එවැනි වෙනසක් ඇතිඅව බලන්නෙ නෑ.
ඔවුන්ට සම\ලිංගික සහ ද්වි ලිංගික හැසිරීම්
දෙකම ස්වාභාවිකයි.
සමලිංගික සේවනයේ යෙදෙන අයට
තමන්ගෙ මානසිකත්වය සහ චර්යාවන්
ස්වාභාවිකයි කියා හැඟෙන්නෙ
අඳ ගොළු බිහිරන් ඔවුන්ගෙ චර්යාව
සාමාන්ය දෙයක් මෙන් හිතන අයුරිනුයි.
සමාජයෙත් එක් කොටසක් එහෙම හිතන්නෙ
ඔවුන්ගෙ ජීවිත තුළත් යම් කලක
ඔවුනුත් සමලිංගික අත්දැකීම් ඇති නිසයි.
කායික මානසික රෝගයක්
හැමෝටම වැළඳී තියන දෙයක් නම්
ආ ඒක සාමාන්යයි කියා
පොදු ''පිළිගැනීමකට'' ලක් වීම ස්වභාවයක්..
සමාජය කොහොම පිළිගත්තත්
කායික මානසික රෝග කියන්නෙ
මිනිසාට හානිකර දේවල්..
කය පිනවන බොහෝ දේ මනසට හානිකරයි.
ඒ හානිය පෙනෙන්නෙ කය දුර්වල වුණාමයි..
ස්වාභාවික විදියට පිටින්
හැසිරීමක් තියන කෙනෙකුට
තර්කයෙන් සාධාරණීකරණය කරන්න පුලුවන්.
ඒත් එයින් වෙන හානිය තර්කයෙන්
ආවරණය වෙන්නෙ නෑ.
සමලිංගික හැසිරීම කියන්නෙ
විකෘති ක්රියාවකට වඩා
විකෘති මානසික තත්වයක්.
කාමය ස්වාභාවිකයි.
කාමය කියන්නෙ චුම්බකත්වය වගේ
ස්වාභාවිකව ඇතිවෙන බල ක්ෂේත්රයක්.
චුම්බක ක්ෂේත්රයකට
යකඩ කෑල්ලක් ඇතුල් වුණත්
ක්ෂේත්රය ක්රියාත්මක වෙනවා.
යකඩ කෑල්ල ආකර්ෂණය වෙනවා.
මනසක් තියනවා නම්
දෙකම තෘප්තිමත් වෙයි.
ඉතාම අස්වාභාවික කම් සුව සෙවීම් ඒ වගෙයි.
චුම්බක ක්ෂේත්රයක්
ප්රබලම අයුරින් ක්රියාත්මක වෙන්නෙ
චුම්බක දෙකක විරුද්ධ ධ්රැව දෙකක්
එකිනෙකට ආකර්ෂණය වීමෙනුයි.
කලාතුරකින් දකින්නට ලැබෙන
සාර්ථක විවාහයක් ඒ වගෙයි.
කාමයට ස්වභාවික විකලපය සොයා ගත් ඔවුන්
කය මනස දෙකෙන්ම පෑහෙනවා.
සමලිංගික සම්බන්ධයකදි වෙන්නෙ
සමාන ධ්රැව දෙකක්
බලපෑමකින් එක් කිරීමයි.
කලක් තිස්සේ කාමය උපාදාන කරගෙන
කායික කාම සාන්ද්රණය අධික වීමෙන්
ස්වාභාවික නොවන විකල්පයක් ලෙස
සමලිංගික සේවනයට ඇබ්බැහි වුණ දෙදෙනෙක්
එකට එක් වෙන වෙලාවට
මේ අමතර බලය ඔවුන්ට දැනෙන එකක් නෑ.
ඒත් සමලිංගික සේවනයට හුරුවුණ කෙනෙක්
තමන් කලක් තිස්සේ දන්න හඳුනන කෙනෙක් වුණත්
පළමුවරට ආශ්වාදයකට යොමු කරගන්න හදන විට
ස්ත්රී දූෂණයක මෙන් බලය යෙදවීමක්
අවශ්ය වෙන්න පුලුවන්.
ස්ත්රී දූෂණයකදි වගේම පිරිමි දරුවන් මැරුම් කන්නෙ
එවන් අවස්ථාවලදි වින්දිතයා විරුද්ධ වූ විටයි.
නැත්නම් ඔහුගෙ අකමැත්ත මත
දූෂණය හෙළිවේය යන බිය නිසායි.
කාමය උත්තේජනය වියහැකි වයසෙ
එකිනෙකා ප්රිය කරන ස්ත්රී පුරුෂ දෙදෙනෙක්
අවසර කල් රහස් තැන ඇතිව
සිය කැමැත්තෙන් එකට හැසුරුණොත්
ඔවුන් අතර ලිංගික එක්වීමක් සිදුවීමට
බොහෝ ඉඩකඩ තියනවා.
සමලිංගික සේවනයට
ඇබ්බැහි වුණ දෙදෙනක්ම නොවෙයි නම්
එක්කෙනෙක් සමලිංගිකයෙක් වුණත්
එහෙම නොවුණ දෙන්නෙක්
අවසර කල් රහස් තැන ඇතිව
කොතරම් එකට හැසුරුණත්
ලිංගික එක්වීමක් වෙන්න ඇති අවකාශය
ඉතාම අවමයි.
සිදුවෙන හානියක් පිළ්බඳව
හැඟීමක් නැති නිසා
සමලිංගික එක්වීම් වලදි
නරුමයන් ලෙස ඉවසන අය
පසුව ඒ මාර්ගය
විකල්පයක් කරගන්න පුලුවන්.
ස්ත්රී පුරුෂ ආකර්ෂණය
දෙපැත්තෙන්ම සිදු වෙන දෙයක්.
සමලිංගික සේවනයක් සිදු වෙද්දි
පළමු වර වෙන්නෙ දූෂණයක්.
ඒ පෙළඹවීම ඒක පාර්ශවිකයි.
කන්යාවියක් පිරිමියෙකුට
ආකර්ෂණය විය හැකියි.
ඒත් කන්යාභාවය තියන පිරිමි දරුවෙක්
ලිංගික උවමනාව මත වෙනත් පිරිමියෙක්
සොයාගෙන යන්නෙ නැහැ.
සමලිංගික දූෂණයකදි සිදු වෙන්නෙ
අමතර ශක්තියක්, බලයක් සහ
සිත් දිනා ගන්නා උපක්රම භාවිතයෙන්
හුරුපුරුදු සමලිංගික ජීවියෙක් විසින්
ඔහු හෝ ඇය ගොදුරු කර ගැනීමයි.
එයින් මානසිකව ආසාදනය වෙන නවකයාත්
කල්යාමේදී සමලිංගික ජීවියෙක් බවට
පරිණාමණය විය හැකියි.
ඔහුගෙ මානසිකත්වය අපූර්වයි.
ඔහු ස්වභාව ධර්මයෙන් පිට පැන
ඔහුගේම ලොවක ජීවත් වෙන
අපූරු ජීවීන් වර්ගයක්.
කායිකව ස්ත්රී පුරුෂ භාවය රැකුණත්
සමලිංගික ජීවියෙක් කියන්නෙ
මානසික නපුංසකයෙක්.
ඒ වෙනසට සමාජය ගරු කළ යුතුයි.
හිංසා නොකළ යුතුයි.
මනස විකෘති වීමෙන් චර්යාව වෙනස් වුණාට
පොදු සමාජය විසින්
සමලිංගික ජීවීන් කොන් කළ යුතු නැහැ.
සමාජයට වෙනස් ආකාරයෙන්
නිදහසේ ජීවත් වෙන අතර
ඔවුන් සාමාන්ය ස්ත්රී පුරුෂයන් ලෙස
සමාජයෙන් සැලකිලි සෙවිය යුතුත් නැහැ.
එවැනි අස්වාභාවික තත්වයක්
සාමාන්ය දෙයක් ලෙස පිළිගන්නා තැනකට
පොදු සමාජය පත්විය යුතුත් නෑ.
ඔවුන්ගේ නිදහස ඔවුන්ට භුක්ති විඳින්නට ඉඩදී
සමාජය ඔවුන් නොසලකා හැරීම ප්රමාණවත්.
එවැනි ස්ත්රී පුරුෂයන්ටම වෙන් වූ
නිවාස සංකීර්ණ, සමාජ ශාලා, ක්රීඩාගාර
ආපන ශාලා, සිනමා ශාලාහෝ
විශේෂ සිනමා දර්ශන ආදිය
ඔවුන් සඳහාම ඇති විය යුතුයි.
ඔවුන් පැහැදිලිවම කොලනියක් ලෙස
විභේදිත උප සංස්කෘතියක් ලෙස
පැවැත්ම සකස් කරගත යුතුයි.
තමන්ගෙ වෙනස පිළිගෙන ඒ වෙනසට අනුව
සමාජයෙන් ලැබෙන ප්රතිචාර දරා ගැනීමට
සමලිංගික ජීවියා හුරු විය යුතුයි.
සවිමත් විය යුතුයි.
ඒ හැසිරීම සාමාන්ය දෙයක්.
ලිංගික උවමනාව ස්වාභාවිකයි.
ලිංගික උවමනාව ඉටු කරගන්න
ස්වාභාවික එක් විකල්පයක් තියනවා.
අනික් හැම විකල්පයක්ම අස්වාභාවිකයි.
කාමය ස්වාභාවික වුණ පමණින්
කාමය තෘප්තිමත් කරගන්න භාවිතා කරන
හැම විකල්පයක්ම ස්වාභාවික වෙන්නෙ ඈ.
ඒ සඳහා ස්වභාව ධර්මයෙන් ලැබුණ
නිශ්චිත උපකරණ සහ නිශ්චිත තාක්ෂණයක්
හැම සත්වයෙකුටම තියනවා.
මිනිස් මනසෙ තියන
අතීතය සිහි කිරීමෙ හැකියාව භාවිතා කරමින්
අනාගතය සඳහා රූප මැවීමෙ හැකියාව නිසා
කාමය පිළිබඳ චිත්ත රූප මවන්නට
මිනිස් මනස පෙළඹෙනවා.
ඒ පෙළඹීම නිසා කය
කාමයෙන් ආරෝපණය වෙනවා.
මොළයත් ස්නායු පද්ධතියත්
කාමයෙන් සන්තෘප්ත කරගන්නට
මිනිසා පෙළඹෙන්නෙ කාමුක අරමුණුවලින්
කයෙහි ඇතිවෙන හෝමෝන ක්රියාකාරිත්වයෙන් උපදින
සුඛ වේදනා ඔහුට ප්රිය නිසායි.
ඒ සුඛ වේදනා නිසා උපදින
රාග සංස්කාර ඔහුගෙ විඥාණය
අතික්රමණය කරමින්
ඔහු අන් මිනිසුන්ට වඩා කාමයට කෑදර
කාමාතුරයෙකු බවට පත්වෙනවා.
ආතුරයෙක් කියන්න මානසික රෝගියෙක්.
එක්රැස් වෙන රාග සංස්කාර වලින්
මනස සන්තෘප්ත වෙලා කාම සාන්ද්රණය වැඩි වෙලා
මනස එක් තලයකට උද්දීපනය වුණාට පස්සෙ
කායික මෝචනයක් සෙවීම මනසෙ ස්වභාවයක්.
ස්වප්න මෝචනය, ක්ෂණික මෝචනය කියන්නෙ
මනස පෙත්තටම පිරී උතුරා යෑමක්.
මේ ආකාරයේ මනසක්
ස්වාභාවික මාර්ග ලැබෙන තුරු
ඉවසන්නට සූදානම් නෑ.
එවැන්නෙක් පෙළඹෙන ස්වාභාවිකම විකල්පය
ස්ත්රී දූෂණයයි.
ඔහුගෙ විකල්පය කුඩා දරුවෙක් වෙන්නත් පුලුවන්.
මහළු ස්ත්රියක් වෙන්නත් පුළුවන්.
ඔහු බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ වින්දනයකට වඩා
ඔහු පෙළන කාමයට විකල්ප දොරටුවක්.
ඔහුට අනික් සත්වයා අදාළම නැහැ.
කාමයෙන් වියරු වැටෙන ඔහු
මිනිසෙක් නොවෙයි.
ස්ත්රී දූෂණයකට යොමු නොවෙන අය
සිතේ තියන කාම සාන්ද්රණය අධික වීම නිසා
ස්වයං වින්දනය, සමලිංගික සේවනය සහ
වෙනත් නොයෙකුත් අස්වාභාවික චර්යාවන් කරා
යොමුවෙන්නෙ ස්වාභාවික ලිංගික හැසිරීම
ඔවුන්ට විකල්පයක් නොවෙන අවස්ථාවෙයි.
සමලිංගික හැසිරීම දෙස
සමාජය වපරැසින් බලන්නෙ
මේ හැසිරීම මානසික රෝගී තත්වයක් ලෙස
ඔවුන්ට හැඟෙන බැවින් විනා
ද්වේශයෙන් නොවෙයි.
මේ අමුතු බැල්ම සමලිංගික ජීවියාට
වටහා ගන්නට බැහැ.
ද්වේ ලිංගික ස්ත්රී පුරුෂයන් දෙස
ඔවුන් එවැනි වෙනසක් ඇතිඅව බලන්නෙ නෑ.
ඔවුන්ට සම\ලිංගික සහ ද්වි ලිංගික හැසිරීම්
දෙකම ස්වාභාවිකයි.
සමලිංගික සේවනයේ යෙදෙන අයට
තමන්ගෙ මානසිකත්වය සහ චර්යාවන්
ස්වාභාවිකයි කියා හැඟෙන්නෙ
අඳ ගොළු බිහිරන් ඔවුන්ගෙ චර්යාව
සාමාන්ය දෙයක් මෙන් හිතන අයුරිනුයි.
සමාජයෙත් එක් කොටසක් එහෙම හිතන්නෙ
ඔවුන්ගෙ ජීවිත තුළත් යම් කලක
ඔවුනුත් සමලිංගික අත්දැකීම් ඇති නිසයි.
කායික මානසික රෝගයක්
හැමෝටම වැළඳී තියන දෙයක් නම්
ආ ඒක සාමාන්යයි කියා
පොදු ''පිළිගැනීමකට'' ලක් වීම ස්වභාවයක්..
සමාජය කොහොම පිළිගත්තත්
කායික මානසික රෝග කියන්නෙ
මිනිසාට හානිකර දේවල්..
කය පිනවන බොහෝ දේ මනසට හානිකරයි.
ඒ හානිය පෙනෙන්නෙ කය දුර්වල වුණාමයි..
ස්වාභාවික විදියට පිටින්
හැසිරීමක් තියන කෙනෙකුට
තර්කයෙන් සාධාරණීකරණය කරන්න පුලුවන්.
ඒත් එයින් වෙන හානිය තර්කයෙන්
ආවරණය වෙන්නෙ නෑ.
සමලිංගික හැසිරීම කියන්නෙ
විකෘති ක්රියාවකට වඩා
විකෘති මානසික තත්වයක්.
කාමය ස්වාභාවිකයි.
කාමය කියන්නෙ චුම්බකත්වය වගේ
ස්වාභාවිකව ඇතිවෙන බල ක්ෂේත්රයක්.
චුම්බක ක්ෂේත්රයකට
යකඩ කෑල්ලක් ඇතුල් වුණත්
ක්ෂේත්රය ක්රියාත්මක වෙනවා.
යකඩ කෑල්ල ආකර්ෂණය වෙනවා.
මනසක් තියනවා නම්
දෙකම තෘප්තිමත් වෙයි.
ඉතාම අස්වාභාවික කම් සුව සෙවීම් ඒ වගෙයි.
චුම්බක ක්ෂේත්රයක්
ප්රබලම අයුරින් ක්රියාත්මක වෙන්නෙ
චුම්බක දෙකක විරුද්ධ ධ්රැව දෙකක්
එකිනෙකට ආකර්ෂණය වීමෙනුයි.
කලාතුරකින් දකින්නට ලැබෙන
සාර්ථක විවාහයක් ඒ වගෙයි.
කාමයට ස්වභාවික විකලපය සොයා ගත් ඔවුන්
කය මනස දෙකෙන්ම පෑහෙනවා.
සමලිංගික සම්බන්ධයකදි වෙන්නෙ
සමාන ධ්රැව දෙකක්
බලපෑමකින් එක් කිරීමයි.
කලක් තිස්සේ කාමය උපාදාන කරගෙන
කායික කාම සාන්ද්රණය අධික වීමෙන්
ස්වාභාවික නොවන විකල්පයක් ලෙස
සමලිංගික සේවනයට ඇබ්බැහි වුණ දෙදෙනෙක්
එකට එක් වෙන වෙලාවට
මේ අමතර බලය ඔවුන්ට දැනෙන එකක් නෑ.
ඒත් සමලිංගික සේවනයට හුරුවුණ කෙනෙක්
තමන් කලක් තිස්සේ දන්න හඳුනන කෙනෙක් වුණත්
පළමුවරට ආශ්වාදයකට යොමු කරගන්න හදන විට
ස්ත්රී දූෂණයක මෙන් බලය යෙදවීමක්
අවශ්ය වෙන්න පුලුවන්.
ස්ත්රී දූෂණයකදි වගේම පිරිමි දරුවන් මැරුම් කන්නෙ
එවන් අවස්ථාවලදි වින්දිතයා විරුද්ධ වූ විටයි.
නැත්නම් ඔහුගෙ අකමැත්ත මත
දූෂණය හෙළිවේය යන බිය නිසායි.
කාමය උත්තේජනය වියහැකි වයසෙ
එකිනෙකා ප්රිය කරන ස්ත්රී පුරුෂ දෙදෙනෙක්
අවසර කල් රහස් තැන ඇතිව
සිය කැමැත්තෙන් එකට හැසුරුණොත්
ඔවුන් අතර ලිංගික එක්වීමක් සිදුවීමට
බොහෝ ඉඩකඩ තියනවා.
සමලිංගික සේවනයට
ඇබ්බැහි වුණ දෙදෙනක්ම නොවෙයි නම්
එක්කෙනෙක් සමලිංගිකයෙක් වුණත්
එහෙම නොවුණ දෙන්නෙක්
අවසර කල් රහස් තැන ඇතිව
කොතරම් එකට හැසුරුණත්
ලිංගික එක්වීමක් වෙන්න ඇති අවකාශය
ඉතාම අවමයි.
සිදුවෙන හානියක් පිළ්බඳව
හැඟීමක් නැති නිසා
සමලිංගික එක්වීම් වලදි
නරුමයන් ලෙස ඉවසන අය
පසුව ඒ මාර්ගය
විකල්පයක් කරගන්න පුලුවන්.
ස්ත්රී පුරුෂ ආකර්ෂණය
දෙපැත්තෙන්ම සිදු වෙන දෙයක්.
සමලිංගික සේවනයක් සිදු වෙද්දි
පළමු වර වෙන්නෙ දූෂණයක්.
ඒ පෙළඹවීම ඒක පාර්ශවිකයි.
කන්යාවියක් පිරිමියෙකුට
ආකර්ෂණය විය හැකියි.
ඒත් කන්යාභාවය තියන පිරිමි දරුවෙක්
ලිංගික උවමනාව මත වෙනත් පිරිමියෙක්
සොයාගෙන යන්නෙ නැහැ.
සමලිංගික දූෂණයකදි සිදු වෙන්නෙ
අමතර ශක්තියක්, බලයක් සහ
සිත් දිනා ගන්නා උපක්රම භාවිතයෙන්
හුරුපුරුදු සමලිංගික ජීවියෙක් විසින්
ඔහු හෝ ඇය ගොදුරු කර ගැනීමයි.
එයින් මානසිකව ආසාදනය වෙන නවකයාත්
කල්යාමේදී සමලිංගික ජීවියෙක් බවට
පරිණාමණය විය හැකියි.
ඔහුගෙ මානසිකත්වය අපූර්වයි.
ඔහු ස්වභාව ධර්මයෙන් පිට පැන
ඔහුගේම ලොවක ජීවත් වෙන
අපූරු ජීවීන් වර්ගයක්.
කායිකව ස්ත්රී පුරුෂ භාවය රැකුණත්
සමලිංගික ජීවියෙක් කියන්නෙ
මානසික නපුංසකයෙක්.
ඒ වෙනසට සමාජය ගරු කළ යුතුයි.
හිංසා නොකළ යුතුයි.
මනස විකෘති වීමෙන් චර්යාව වෙනස් වුණාට
පොදු සමාජය විසින්
සමලිංගික ජීවීන් කොන් කළ යුතු නැහැ.
සමාජයට වෙනස් ආකාරයෙන්
නිදහසේ ජීවත් වෙන අතර
ඔවුන් සාමාන්ය ස්ත්රී පුරුෂයන් ලෙස
සමාජයෙන් සැලකිලි සෙවිය යුතුත් නැහැ.
එවැනි අස්වාභාවික තත්වයක්
සාමාන්ය දෙයක් ලෙස පිළිගන්නා තැනකට
පොදු සමාජය පත්විය යුතුත් නෑ.
ඔවුන්ගේ නිදහස ඔවුන්ට භුක්ති විඳින්නට ඉඩදී
සමාජය ඔවුන් නොසලකා හැරීම ප්රමාණවත්.
එවැනි ස්ත්රී පුරුෂයන්ටම වෙන් වූ
නිවාස සංකීර්ණ, සමාජ ශාලා, ක්රීඩාගාර
ආපන ශාලා, සිනමා ශාලාහෝ
විශේෂ සිනමා දර්ශන ආදිය
ඔවුන් සඳහාම ඇති විය යුතුයි.
ඔවුන් පැහැදිලිවම කොලනියක් ලෙස
විභේදිත උප සංස්කෘතියක් ලෙස
පැවැත්ම සකස් කරගත යුතුයි.
තමන්ගෙ වෙනස පිළිගෙන ඒ වෙනසට අනුව
සමාජයෙන් ලැබෙන ප්රතිචාර දරා ගැනීමට
සමලිංගික ජීවියා හුරු විය යුතුයි.
සවිමත් විය යුතුයි.