ස්වභාව ධර්මයේ මූලිකම ගුණය පැවැත්මයි.
ඇතිවීම, පැවතීම හා නැතිවීම මත
ලෝකය ඉදිරියට යනවා.
සිය පැවැත්ම සඳහා
සත්වයා ආහාර ගත යුතුයි.
ඒ සඳහා සත්වයාට
කුසගින්න ඇති වෙනවා.
ඒ අවශ්යතාවය ඉටු කරගනිද්දී
ගැලපෙන ආහාර සොයාගන්නට
සත්වයාට හැකිවෙන ලෙස
ආහාරයට රස එක් කිරීමට
සොබා දහම ක්රියා කරනවා.
කුසගින්න නිසා අහරක් සොයන සත්වයා
රස අනුව ප්රිය ආහාර වෙන් කරගන්නවා.
මොවුන් අතරින් මිනිසා සහ
ඔහු අවට වෙසෙන සමහර සුරතල් සතුන්
කුසගින්න නැතත් රසයට කෑදර කමෙන්
අනවශ්ය වෙලාවන්හි, අනවශ්ය ආහාර ගෙන
කය රෝගී වුණත් රසයට වහල් වෙනවා.
රසයට වහල් වීමෙන්
ආහාරයක ව්යාජයෙන් වෙළඳපොළට එන
නොයෙක් රසායනික සංයෝග
ඔහු පරිභෝජනයට ගන්නවා.
රසයෙන් වර්ණයෙන් සමාන නිසා
දොඩම් යුෂ වල ස්වරූපයෙන් තැනූ
අහිතකර රසායනික සංයෝග
ඔවුන් තමන්ගේ සිරුරට පුරවනවා.
දිව පිනවීමෙන් පසු
ඔවුන්ගේ කය පුරා නිකරුණේ ගලන
ඒ රසායනික සංයෝග වලින්
කය අකාලයේ දිරනවා.
පිරිසිදු ස්වාභාවික දොඩම් යුෂය
සේවිත කාම වස්තුවක්.ස්වාභාවික දොඩම් යුෂය කයට අහිතකර නැහැ.
සිතට විරුද්ධ විය නොහැකි කය
වංචනික ලෙස රවටමින්
මනස පමණක් තෘප්තිමත් කරගන්නට
අස්වාභාවික ලෙස තනාගන්නා
කෘතිම රසායනික සංයෝගවලට
මිනිසා රස කාමයෙන් පෙළඹීම
මානසික රෝගී තත්වයක් කිව හැකියි.
සිතට විරුද්ධ විය නොහැකි කය
වංචනික ලෙස රවටමින්
මනස පමණක් තෘප්තිමත් කරගන්නට
අස්වාභාවික ලෙස තනාගන්නා
කෘතිම රසායනික සංයෝගවලට
මිනිසා රස කාමයෙන් පෙළඹීම
මානසික රෝගී තත්වයක් කිව හැකියි.
ඔහුට සැබෑ දොඩම් රසයෙන් ව්යාජ රසය
වෙන් කරගන්නට බැහැ.
රසකාමයෙන් නොමග යන මිනිසා
සේවනය නොකළ යුතු ව්යාජ කාම වස්තුවක්
සේවනය කරන්නට ඔහු පෙළඹෙන්නේ
රසකාමයෙන් මුළා වෙන නිසයි.
සිත රසයෙන් මත් වෙනවා නම්
අන් කිසිවක් ඔහුට අදාළ නොවන නිසයි.
රසය පමණක් සොයමින් ඉඳුරන් පිනවීම නිසා
අස්වාභාවික රස වින්දනය නිසා
මිනිසා කයින් දූෂ්ය වෙනවා.
අනියම් ලෙස සිතත් දූෂ්ය වෙනවා.
සින්තටික් දොඩම් යුෂවලට පුරුදු වූ
අද පරපුරේ අවාසනාවන්ත දරුවන්
ස්වාභාවික දොඩම් යුෂ ප්රතික්ෂේප කරනවා.
ඔවුන් සින්තටික් දොඩම් යුෂ සොයනවා.
සැබෑ දොඩම් යුෂ නැති විට
අස්වාභාවික ලෙස රසයනිකව තැනූ
සින්තටික් දොඩම් යුෂයට හුරුවී
ඊට ඇබ්බැහි වෙන මිනිසාට
සේවිත කාම වස්තුව වූ
සැබෑ දොඩම් යුෂයෙහි රසයට වඩා
රසායනික දොඩම් යුෂය ප්රිය විය හැකියි.
සමලිංගික සංවාසයත්
අස්වාභාවික සින්තටික් විසඳුමක්.
සමලිංගිකත්වයට නීතියෙන් අවසර
නොදිය යුත්තේ ඇයි.?
ස්වාභාවිකව සංවාසය පවතින්නේ
සත්ව වර්ගයාගේ පැවැත්ම සඳහාය.
කුසගින්න මෙන්
තම පැවැත්මට තදින් බල නොපාන බැවින්
සතුන් කාම සම්භෝගයට යොමු වෙන්නෙ නහැ.
සතුන් සම්භෝගයට පෙළඹෙන ආකාරයට
රසකාමයත් ස්පර්ශ සුඛයත් සුරතාන්තයත් පහළ වන්නේ
සොබා දහමෙහි අවශ්යතාවය නිසාය.
රසකාමය නිසා
සතුන් ස්වභාවයෙන්ම සොයන්නේ
විරුද්ධ ලිංගිකයායි.
සංවාසයේ යෙදෙන විරුද්ධ ලිංගිකයන්
එකිනෙකා භාවිතා කරගෙන තෘප්තිමත් වෙනවා.
කායික අවයව අතින් මෙන්ම
එකවර තෘප්තියට පත් වීමේ මානසික පහසුකමත්
සොබාදහමෙන්ම සමලිංගිකයාට ලබාදී නැහැ.
මේ නිසා "ප්රකෘති තත්වයන් මත"
සතෙක් සමලිංගික සබඳතා කෙරෙහි
යොමුවන්නේ නැහැ.
රසකාමයෙන් මත්වෙන මිනිසා
ස්වාභාවික සංවාසයට විරුද්ධ ලිංගිකයෙකු නොලද විට
ස්වයං වින්දනයට,සමලිංගික සහවාසයට හෝ
වෙනත් අස්වාභාවික කෘතිම සංවාසයකට යොමුවී
අස්වාභාවික ලෙස කය උත්තේජනය කරගෙන
සිත රවටාගෙන වංචනික තෘප්තියක් ලබයි.
ස්වාභාවික ලිංගික උත්තේජනය
කෘතිම සින්තටික් ක්රමයකට ලබාගන්නා
සමලිංගික ස්ත්රී පුරුෂයන් විසින්
සේවනය කරනු ලබන්නේ
සත්වයින් ලෙස හෝ සේවනය නොකළ යුතු
අකැප කාම වස්තූන්ය.
සමලිංගික ස්ත්රී පුරුෂයන්
මේ අස්වාභාවික ප්රයත්නයෙහි යෙදෙන විට
ප්රයත්නය දරන්නා පවා අසේවිතය.
ඔහු කාමය වරද්දාගත් අස්වාභාවික සත්වයෙකි.
ඔහුගේ හැසිරීම කාමයෙහි හැසිරීමක් නොවේ.
කාමයෙහි වරදවා හැසිරීමකි.
දොඩම් රස රසායනික සංයෝගය මෙන් නොව
සමලිංගිකයාට ගොදුරු වන තවත් කෙනෙක්
සෑම සමලිංගික සබඳතාවයකම ඉන්නවා.
ඒ නිසා
සමලිංගික සංවාසයට යොමුවන අයගෙන්
සමාජයක් ලෙස ආරක්ෂා කළ යුතු
අවදානමට ලක්වූ පිරිසක් සමාජයේ ඉන්නවා.
ඔවුන් රැකගන්නට නීති අවශ්යයි..
ස්ත්රී පුරුෂයන් අතර පවතින්නාවූ
ස්වාභාවික ලිංගික ආකර්ෂණය
සමලිංගිකයන් අතර නැහැ.
එවැන්නක් ඇතිවන්නේ ස්ත්රියකට සමාන ගුණයක්
ස්ත්රියකට සමාන අවයවයක් වැනි
අහඹු තාවකාලික නිමිත්තක් නිසයි.
ඒ නිමිත්ත මිථ්යාවක්. ක්ෂණික මුළාවක්.
වංචනික කාම නිමිත්ත සැබෑවක් ලෙස ගෙන
සිත රවටා උපාදාන කරගන්නා කෙනෙක්
ඒ ෆැන්ටසික නිමිත්ත හඹා යනවා.
ස්ත්රී ගුණය හෝ ස්ත්රියක බඳු අවයව සහිත
සමලිංගික පුද්ගලයා පොළඹවා ගන්නට
මුල් තැනැත්තා සමත් වුණොත්
ඒ දෙදෙනාම එකම වංචාවකට
ස්වච්ඡන්දයෙන් ගොදුරු වෙනවා.
ආත්ම වංචාවෙන් පෙළෙමින්
තවෙකෙකුට වංචා කරන සමලිංගිකයා
ඔහුගේ මානසික රෝගය අනෙකාට බෝ කරන්නෙක්.
ඔවුන් දෙදෙනාම සේවනයට නුසුදුසු
අභව්ය, අස්වාභාවික කාම වස්තූන්.
බුදු දහමට අනුව
සේවනයෙහි නුසුදුසු කාම වස්තූන් මොනවාද?
මාතෘරක්ෂිතාය, පිතෘරක්ෂිතාය, මාතෘපීතෘරක්ෂිතාය,
භ්රාතෘරක්ෂිතාය, භගිනිරක්ෂිතාය, ඥාතිරක්ෂිතාය,
ධර්මරක්ෂිතාය, සස්වාමිකාය, සපරිදණ්ඩාය,
යටත් පිරිසෙයින් මාලාගුලායෙන් පරික්ෂිප්ත වුවා දැයි
යම් ඒ ස්ත්රීහු වෙත් නම් එබඳු ස්ත්රීන් සමග හෝ
කාමයෙහි හැසිරීම වරදකි.
ස්ත්රීන් හැර වෙනත් කිසිවෙක්
කාම වස්තුවක් ලෙස
බුදු දහමේ සඳහන් වෙන්නෙ නෑ.
කාම වස්තු වූ ස්ත්රීන් අතුරෙනුත්
ඉහත ගණයට අයත් නොවන ස්ත්රීන් හැර
අන් කවර ආකාරයේ සත්වයන් සමග හෝ
කෘතිම උපකරණ භාවිතයෙන් හෝ
කාමයෙහි හැසිරීම වරදක් බව
විශේෂයෙන් කිවයුතු නොවෙයි.
සමලිංගිකයා යනු
සේවනය නොකළ යුතු කාම වස්තුවක්.
සමලිංගික කාම සේවනය
වංචනික සහ ආත්ම වංචනික ක්රියාවක්.
වෙන් කරගන්නට බැහැ.
රසකාමයෙන් නොමග යන මිනිසා
සේවනය නොකළ යුතු ව්යාජ කාම වස්තුවක්
සේවනය කරන්නට ඔහු පෙළඹෙන්නේ
රසකාමයෙන් මුළා වෙන නිසයි.
සිත රසයෙන් මත් වෙනවා නම්
අන් කිසිවක් ඔහුට අදාළ නොවන නිසයි.
රසය පමණක් සොයමින් ඉඳුරන් පිනවීම නිසා
අස්වාභාවික රස වින්දනය නිසා
මිනිසා කයින් දූෂ්ය වෙනවා.
අනියම් ලෙස සිතත් දූෂ්ය වෙනවා.
සින්තටික් දොඩම් යුෂවලට පුරුදු වූ
අද පරපුරේ අවාසනාවන්ත දරුවන්
ස්වාභාවික දොඩම් යුෂ ප්රතික්ෂේප කරනවා.
ඔවුන් සින්තටික් දොඩම් යුෂ සොයනවා.
සැබෑ දොඩම් යුෂ නැති විට
අස්වාභාවික ලෙස රසයනිකව තැනූ
සින්තටික් දොඩම් යුෂයට හුරුවී
ඊට ඇබ්බැහි වෙන මිනිසාට
සේවිත කාම වස්තුව වූ
සැබෑ දොඩම් යුෂයෙහි රසයට වඩා
රසායනික දොඩම් යුෂය ප්රිය විය හැකියි.
සමලිංගික සංවාසයත්
අස්වාභාවික සින්තටික් විසඳුමක්.
සමලිංගිකත්වයට නීතියෙන් අවසර
නොදිය යුත්තේ ඇයි.?
ස්වාභාවිකව සංවාසය පවතින්නේ
සත්ව වර්ගයාගේ පැවැත්ම සඳහාය.
කුසගින්න මෙන්
තම පැවැත්මට තදින් බල නොපාන බැවින්
සතුන් කාම සම්භෝගයට යොමු වෙන්නෙ නහැ.
සතුන් සම්භෝගයට පෙළඹෙන ආකාරයට
රසකාමයත් ස්පර්ශ සුඛයත් සුරතාන්තයත් පහළ වන්නේ
සොබා දහමෙහි අවශ්යතාවය නිසාය.
රසකාමය නිසා
සතුන් ස්වභාවයෙන්ම සොයන්නේ
විරුද්ධ ලිංගිකයායි.
සංවාසයේ යෙදෙන විරුද්ධ ලිංගිකයන්
එකිනෙකා භාවිතා කරගෙන තෘප්තිමත් වෙනවා.
කායික අවයව අතින් මෙන්ම
එකවර තෘප්තියට පත් වීමේ මානසික පහසුකමත්
සොබාදහමෙන්ම සමලිංගිකයාට ලබාදී නැහැ.
මේ නිසා "ප්රකෘති තත්වයන් මත"
සතෙක් සමලිංගික සබඳතා කෙරෙහි
යොමුවන්නේ නැහැ.
රසකාමයෙන් මත්වෙන මිනිසා
ස්වාභාවික සංවාසයට විරුද්ධ ලිංගිකයෙකු නොලද විට
ස්වයං වින්දනයට,සමලිංගික සහවාසයට හෝ
වෙනත් අස්වාභාවික කෘතිම සංවාසයකට යොමුවී
අස්වාභාවික ලෙස කය උත්තේජනය කරගෙන
සිත රවටාගෙන වංචනික තෘප්තියක් ලබයි.
ස්වාභාවික ලිංගික උත්තේජනය
කෘතිම සින්තටික් ක්රමයකට ලබාගන්නා
සමලිංගික ස්ත්රී පුරුෂයන් විසින්
සේවනය කරනු ලබන්නේ
සත්වයින් ලෙස හෝ සේවනය නොකළ යුතු
අකැප කාම වස්තූන්ය.
සමලිංගික ස්ත්රී පුරුෂයන්
මේ අස්වාභාවික ප්රයත්නයෙහි යෙදෙන විට
ප්රයත්නය දරන්නා පවා අසේවිතය.
ඔහු කාමය වරද්දාගත් අස්වාභාවික සත්වයෙකි.
ඔහුගේ හැසිරීම කාමයෙහි හැසිරීමක් නොවේ.
කාමයෙහි වරදවා හැසිරීමකි.
දොඩම් රස රසායනික සංයෝගය මෙන් නොව
සමලිංගිකයාට ගොදුරු වන තවත් කෙනෙක්
සෑම සමලිංගික සබඳතාවයකම ඉන්නවා.
ඒ නිසා
සමලිංගික සංවාසයට යොමුවන අයගෙන්
සමාජයක් ලෙස ආරක්ෂා කළ යුතු
අවදානමට ලක්වූ පිරිසක් සමාජයේ ඉන්නවා.
ඔවුන් රැකගන්නට නීති අවශ්යයි..
ස්ත්රී පුරුෂයන් අතර පවතින්නාවූ
ස්වාභාවික ලිංගික ආකර්ෂණය
සමලිංගිකයන් අතර නැහැ.
එවැන්නක් ඇතිවන්නේ ස්ත්රියකට සමාන ගුණයක්
ස්ත්රියකට සමාන අවයවයක් වැනි
අහඹු තාවකාලික නිමිත්තක් නිසයි.
ඒ නිමිත්ත මිථ්යාවක්. ක්ෂණික මුළාවක්.
වංචනික කාම නිමිත්ත සැබෑවක් ලෙස ගෙන
සිත රවටා උපාදාන කරගන්නා කෙනෙක්
ඒ ෆැන්ටසික නිමිත්ත හඹා යනවා.
ස්ත්රී ගුණය හෝ ස්ත්රියක බඳු අවයව සහිත
සමලිංගික පුද්ගලයා පොළඹවා ගන්නට
මුල් තැනැත්තා සමත් වුණොත්
ඒ දෙදෙනාම එකම වංචාවකට
ස්වච්ඡන්දයෙන් ගොදුරු වෙනවා.
ආත්ම වංචාවෙන් පෙළෙමින්
තවෙකෙකුට වංචා කරන සමලිංගිකයා
ඔහුගේ මානසික රෝගය අනෙකාට බෝ කරන්නෙක්.
ඔවුන් දෙදෙනාම සේවනයට නුසුදුසු
අභව්ය, අස්වාභාවික කාම වස්තූන්.
බුදු දහමට අනුව
සේවනයෙහි නුසුදුසු කාම වස්තූන් මොනවාද?
මාතෘරක්ෂිතාය, පිතෘරක්ෂිතාය, මාතෘපීතෘරක්ෂිතාය,
භ්රාතෘරක්ෂිතාය, භගිනිරක්ෂිතාය, ඥාතිරක්ෂිතාය,
ධර්මරක්ෂිතාය, සස්වාමිකාය, සපරිදණ්ඩාය,
යටත් පිරිසෙයින් මාලාගුලායෙන් පරික්ෂිප්ත වුවා දැයි
යම් ඒ ස්ත්රීහු වෙත් නම් එබඳු ස්ත්රීන් සමග හෝ
කාමයෙහි හැසිරීම වරදකි.
ස්ත්රීන් හැර වෙනත් කිසිවෙක්
කාම වස්තුවක් ලෙස
බුදු දහමේ සඳහන් වෙන්නෙ නෑ.
කාම වස්තු වූ ස්ත්රීන් අතුරෙනුත්
ඉහත ගණයට අයත් නොවන ස්ත්රීන් හැර
අන් කවර ආකාරයේ සත්වයන් සමග හෝ
කෘතිම උපකරණ භාවිතයෙන් හෝ
කාමයෙහි හැසිරීම වරදක් බව
විශේෂයෙන් කිවයුතු නොවෙයි.
සමලිංගිකයා යනු
සේවනය නොකළ යුතු කාම වස්තුවක්.
සමලිංගික කාම සේවනය
වංචනික සහ ආත්ම වංචනික ක්රියාවක්.