-------------------------------------------------------------------------------
කාන්තාවන් අඩ නිරුවතින් හැසිරීම
ස්ත්රී දූෂණය අඩුවීමට හේතුවක් ලෙස
නිරාගමිකයන් සලකනවා.
එහි සත්යයක් තිබිය හැකියි..
අඩ නිරුවත හැම කෙනෙකුටම බලපානවා.
වසාගත් නිරුවත බලපාන්නෙ
කාමච්ඡන්දයෙන් යුතුව.. කාමුක සිතින්
බලන කෙනෙකුට විතරයි.
කාන්තා අඟ පසඟ දැකීමෙදි
මානසික මට්ටමෙන් රස විඳින
ඕනම කෙනෙක් රස විඳින්නෙ
ඇය දෙස බැලීමෙදි මනසෙ රාගය ඇති වෙලා
කය තුළ ඇතිවෙන
ජෛව රසායනික වෙනස් කම් නිසා
සිතෙහි ඇතිවෙන චිත්ත රූප මාලාවයි.
වසාගත් නිරුවත දකින කාමුක සිතක් ඇත්නම්
ඔහු සිතින් ඇය නිරුවත් කරනවා.
ඔහු සිතින් විඳින වින්දනය
සිත තුළම අවසන් විය හැකියි.
එහෙත් අඩ නිරුවත් කාන්තාවක් දකින
කාමුක සිතක් ඇත්තෙකුට
ඔහු හා හවුල් වන්නට
ඇගේ ඇති කැමැත්ත පිළිබඳව
නිහඬ ආයාචනයක්
ඇගේ නිරුවත දැක්වීමෙහි තියනවා.
ගණිකාවන් පුරුෂයින් පොළඹවා ගැනීමට කරන
ග්රාම්ය මට්ටමෙන් කරන සරල රූප ලාවන්යමය උපක්රම
මොන කාන්තාවක් කළත්
කාමයෙන් පෙළෙන පිරිමි ඉන් උත්තේජනය වෙනවා.
මෙහි උපරිමය අපට දක්නට ලැබෙන්නේ
මනාලියන් සැරසූ පසුවයි.
විරූපී කාන්තාවන් පවා
මානලියන් ලෙස සැරසීමෙන්
සිත් ඇදගන්නා කාන්තාවන් ලෙස දිස් වෙනවා.
මේ උපක්රම සතුන්ටත් පොදුයි..
සතුන් සමහන් වෙන කාලයට
විරුද්ධ ලිංගිකයා ආකර්ෂණය කරගන්නට
ස්වාභාවික වර්ණ වෙනස් වීම්
හඬ වෙනස් වීම් ඉරියව් වෙනස් වීම්
සිදු වෙනවා.
මිනිසාට එවැනි කාලයක් නැති නිසා
ඔවුන් කාලය වේලාව නොබලා
සිතේ ඇති රාගයට අනුව
පෙළඹවීම් කරනවා.
සමහන් වීමේ උවමනාවක් හෝ
සූදානමකින් තොරව
පිරිමියා පොළඹවා වින්දනයක් ලබන
සමහර කාන්තාවන් දූෂණය වීමට
ගොදුරු වෙනවා.
මානසිකත්වයත් චර්යාවත් ගැලපෙන
කැමැත්තෙන් සමහන් වෙන පිරිසෙ සමහරු
එක් අයෙකු සමග විවාහ වෙනවා.
ඉනුත් කොටසක් සහ ඉතිරි පිරිස
අත්තෙන් අත්තට පනිමින්
නිදැල්ලේ හැසිරෙනවා.
අඩ නිරුවතින් හැසිරෙන කාන්තාවක්
පළමුවෙන්ම දකිනවිට
රාගය ඇතිවෙනවා.
රාගය ඇති වුණොත් ප්රියයි..
ඇය හා සම්බන්ධ වෙන්න හිතෙන්නෙ
කාමච්ඡන්දය නිසයි..
කාමච්ඡන්දයෙන් චිත්ත රූප මැව්වොත්
රාගය පෝෂණය වෙනවා.
ඇය පසුපස යන්නට
ඇය සමග සම්බන්ධ වන්නට හිතෙන
කාමුක ආවේගයක්
එවැන්නන් තුළ ලියලනවා.
ඇගේ කැමැත්තෙන් ඇගේ සිරුර පාවිච්චි කිරීමට
එසේ නොහැකි වූ විට ඇය දූෂණය කිරීමට
ඒ කාමාතුර සිත මග සොයාගන්නවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානයක
කාමච්ඡන්දයට ඉඩකඩ සීමිතයි..
මෙසේ චිත්ත රූප මැවීමට හැකි
නිර්මාණශීලී අයත් සමාජයේ සීමිතයි.
ප්රසිද්ධ ස්ථානයක නිසා
වෙනත් අරමුණකට හිත යොමුවුණාම
රාගය අඩුවෙනවා.
නැවත දැක්කාම ඇතිවෙන රාගය
කලින් තරම් ප්රබල නැහැ.
මේ ආකාරයට
අඩ නිරුවත් කාන්තාවක් නිතර දකින විට
රාගය අඩුවීමක් වෙනවා.
නර්තනවලදි
ඉඳහිට අඟපසඟ පෙනෙන ලෙස
ඇඳුම් නිර්මාණය කරන්නෙ ඒ නිසයි..
නර්තන ශිල්පිනියන්ගෙ අඟපසඟ විවෘත වුණාම
නරඹන්නන් අතර ඉන්න කාමුක සිත් ඇති අය
කාමය රස විඳිනවා.
ශෘංගාරය විඳින අයට බාධාවක් වෙනවා.
ශෘංගාරය රස විඳින විදියෙ
රස්කත්වයක් ඇති මනස සියුම් පුද්ගලයන්
කාමයට වඩා ප්රේමය රස විඳිනවා.
කාමය රස විඳින විදියෙ
රුචිකත්වයක් ඇති මනස ගොරෝසු පුද්ගලයන්
ප්රේමයට වඩා කාමුක වින්දනය සොයනවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානයක
අඩ නිරුවත් කතක් නිතර දකින විට
ශෘංගාරය ඇති වෙන්නෙ නැහැ..
කාමයට ඉඩ නැති හිත
බොහෝ විට මෝහයට වැටෙනවා.
වේගවත් හිත් ඇති අයගෙ හිත්වල
කාමයට ඉඩ නැති වුණාම
කාම ආවේගය ද්වේශයට හැරෙනවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානවල අඩ නිරුවතින් හැසිරෙන විට
කාන්තාවන්ට කරදර වෙන්නෙ
මෙසේ කාමය විකෘති වෙලා
ද්වේශය ඇති කරගත් අයගෙන්..
පසුගිය කාලයේ බිහිවූ
බෑණාවරුන්ගේ සංගමය විසින්
උපහාසය විදියට සංයමයෙන් මුදා හැරියේ
දුල්මිණි දැකීමෙන් ඇති වූ කාමච්ඡන්දයයි.
ඇත්තටම අපි ප්රිය කරන්නෙ
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හෝ
ඇගේ අඟ පසඟ නොවෙයි.
ඇගේ ඇගේ අඟ පසඟදැකීමෙන් උත්තේජනය වී
අපේ කය තුළ සිදු වෙන ජෛව රසායනික වෙනසයි.
රූපවාහිනියෙ විකාශය වන
ගීතයක් අහන කෙනෙක්ගෙ
රස වින්දනය පවතින සීමාව
කොතරම් පරාසයක විහිදෙනවාද?
අපේ රස වින්දනය මනස මගින්
ගායන ශිල්පියා දක්වා විහිදුණාට
ඇත්ත වශයෙන්ම
ප්රායෝගිකව, කායිකව බලන විට
අපේ රස වින්දන පරාසය
ගීතයේ නාද තරංග විසින්
කන් බෙරය කම්පනය කළ පසුව
අපේ කණ සහ මොළයටත් අතර
ස්නායුව උත්තේජනය වීමෙන්
විඥාණයේ තැන්පත් වී ඇති
අපිට ප්රිය රාග ද්වේශ හෝ මෝහ සංස්කාර කැළතීමෙන්
කය පුරා නින්නාද වෙන ස්නායු තරංග විසින්
කයෙහි සකස් කරන ජෛව රසායනික සංයුතිය අනුව
අපි ගීතය රස විඳිනවා.
ඒ ආකාරයටම
අපි ඇත්තටම රස විඳින්නෙ..
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හෝ
ඇගේ අඟ පසඟ නොවෙයි.
ඇගේ ඇගේ අඟ පසඟදැකීමෙන් උත්තේජනය වී
අපේ කය තුළ සිදු වෙන ජෛව රසායනික වෙනසටයි.
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා
ඇගේ අඟ පසඟ වලට බැඳෙන්නෙ
ඇය තාවකාලිකව හෝ
අයිති කරගන්න පෙළඹෙන්නෙ
අපේ කය තුළ සිදුවෙන ජෛව රසායනික වෙනස්කම්
නිර්මාණය කිරීමේ හැකියාව ඇය සතු නිසයි..
ඒ වෙනස්කම් සිදු කිරීමට හැකිතාක්
පිරිමියාට ඒ කාන්තාව වටිනවා.
ඇය ප්රදර්ශනය කරන
ප්රිය මනාප අඟ පසඟ හැර
ඔහුට වටින වෙනත් කිසිවක් ඇය සතුව නැත්නම්
ඔහුගේ ජීවිතය තුළ ඇගේ ආයු කාලය
ඔහුට ප්රිය මනාප ජෛව රසායනික වෙනස්කම්
ඔහුගේ කය තුළ මවන්නට
ඇයට ඇති හැකියාවට සමානුපාතිකයි..
විවාහයෙන් කෙටි කලකට පසුව
සැමියාට බිරිඳ එපා වෙනවා නම්
ඇය සුපර්මාර්කට් එකක් නොවෙයි..
අවම වශයෙන් සිල්ලර කඩයක්වත් නොවෙයි..
තෙල් පිරවුම්හලක් වැනි ජීවිතයක්.
ඔවුන්ට අලුත් ගැටළු වලට
අලුත් විසඳුම් සපයා ගන්න වෙනවා.
කිහිලිකරු වෙන්නට දරුවනුත් නැත්නම්
ඇගේ නිස්සාර ජීවිතය
පන්සලකට පල්ලියකට, සමාජ ශාලාවකට,
සමාජ සේවා ආයතනයකට,
නැත්නම් ගණිකා මඩමකට සීමා වෙන්න පුලුවන්.
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා ඇගේ අඟ පසඟ
නිරන්තරයෙන් දකින විට
රාගයෙන් වෙහෙසෙන සිත මෝහයට වැටීම
අඩ නිරුවත සාමාන්ය වූ සමාජවල පවතින
සහන ශීලී බවට ප්රධාන හේතුවක්.
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා ඇගේ අඟ පසඟ
ඇසෙහි ස්පර්ශ වීමෙන් ජනිත වෙන කම්පන
පළමුවෙන් සුවයක් වුණාට
ඒ රසායනික නැවත නැවත ඇතිවෙන විට
කායික ව්යුහයට විඩාවක් වෙනවා.
ඇස හරහා ඇතිවෙන උත්තේජක අක්රිය වෙනවා.
ඔහු ගොරෝසු වෙනවා.
තමන්ගේ කය තුළ ඇතිවෙන කම්පන තරංග නිසා
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා ඇගේ අඟ පසඟ වලට බැඳෙන
ගොරෝසු පිරිමි බහුතරයට
ඔවුන්ගේ රස නහර මොට කර ගැනීම
මානසික සුවයක්..
දැවෙන කාමයෙන් මිදී ඒ සුවය ලබාගන්නට
අඩ නිරුවතට සමාජ අවසරය පතන
කාමුක පුරුෂ සංහතිය
ඉන් විඩාවට පත් වූ පසුව
ප්රසිද්ධ ස්ථානවල සිප වැළඳගැනීමට
අවසර සොයනවා.
ඒ අවසරයත් ලැබූ පසු
ටික කලක් ගත වනවිට
ඔවුන් තුළ ඇති ඒ අවශ්යතාවයත් මොට වෙනවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානවල මෛථූන සේවනයට අවසර ලැබෙන
පරිපූර්ණ ගෝත්රික සමාජයක් බිහිවුණත්
මිනිසා ඉනුත් තෘප්තිමත් නොවන බව
අපට විශ්වාසයි.
රාගයට වහල්වූ මිනිස් මනස
පල්ල නැති බාල්දියක්.
උස්මුරුත්තාව කුස ගින්නට විසඳුමක් නොවෙයි..
ඉන් නැතිවෙන්නේ කුසගින්න නොවෙයි..
ආහාර රුචියයි..
අවසානයෙ නශ්ටකාමයට ඔසු සොයන ඔහුට
ස්වභාවයෙන් මිනිසාට උරුමවී තිබුණ
කම්සුව විඳීමෙ හැකියාව තුරන් වූ කය
කාමයෙන් රාගයෙන් විඩාවට පත්ව නිර්වින්දනය වුවත්
තවමත් කාමය සොයන සිත සනසාගන්නට
රසායනික උත්තේජක මගින්
කයට සිහිය පිඹින්නට ඔහුට සිදුවෙනවා.
ඉඳුරන් මගින් පොළඹවන
කාය චිත්ත ආවේගවලට උපේක්ෂාවෙන් වෙසෙන්නට
සිත අසමත් වීම නිසා
සිත නිර්වින්දනය වන මංපෙත් විවර කොට
නිරාගමික සමාජ වල
කායික නිර්වින්දනය සුවයක් මෙන්ම
අභිමානයක් ලෙස සලකනවා.
නිරාගමික සමාජයක වෙසෙන
හොඳ යහපත් අය ලෙස පෙනෙන මිනිසුන්ට
තම සිත හා කය ගැන සිහිය නැහැ.
ඔවුන්ගේ හොඳ පවතින්නේ
මෝහය තුළයි.
අධික සුඛ විහරණය හා
කම් සුවයට ඇති නිදහස විසින්
ඔවුන් ප්රිය සාදයක දක්නට ලැබෙන
ආහාර අරුචියෙන් පෙළෙන
නිර්වින්දිත පුද්ගලයන් බවට
කෙමෙන් කෙමෙන් පත්වෙනවා.
මෝහයෙන් ආවරණය කර ගන්නා
රාගය හෝ ද්වේශය නිසා
ඔවුන් හොඳ මිනිසුන් මෙන් පෙනනවා.
ඔවුන් ඒ සුවය සැනසිල්ල සහ
මිථ්යා උපේක්ෂාව ලබාගන්නේ
සිහිය සහ සංවේදී බව කැප කරමින්.
ඉඳුරන් අක්රිය වන ඔවුන්ගේ ජීවිත
විද්යාත්මක උපකරණ, රසායනික පෙති, කරල්
නිරන්තර වෛද්ය උපදෙස් මත ගත වෙනවා.
ජීවිතයේ අවසාන කාලය
අවසිහියෙන් ගතකරන්නට අවකාශ ඇති
මේ හිස් බොල් ජීවිත
යන්ත්රයක පිහිටෙන් පණ අදිමින් ගතකොට
දරුවෙකුගේ අවසරයෙන් ජීව කාරක බට ගැලවීමෙන්
මෝහය පාදකවූ නව ජීවිතයක් ගතකරන්නට
මෙලොවින් නික්ම යනවා.
නිරාගමික වීමෙන්
පුනර්භවය හෝ කර්ම පළදීම
අක්රිය වෙන්නේ නැහැ..
සුන්දර කාන්තාවන්ගේ අඩනිරුවත නිසා
සිත තුළ ඇතිවෙන
රාගය සහ කාමච්ඡන්දයෙන්
තමාතුළ සිදුවෙන වෙනස්කම් දකින්නට තරම්
සංවර සමාහිත සිත් ඇති සිහිය දියුණු අය
ඒ වෙනස්කම් වලට උපේක්ෂාවෙන් විසීමෙන්
ඒ වෙනස්කම් හේතුවෙන් ඇතිවෙන පීඩාවන්
අවමාන සහ බලාපොරොත්තු සුන් වීම් වලින්
මිදී ජීවිතය ගත කරන්නට පුලුවන්..
කාන්තාවන් අඩ නිරුවතින් හැසිරීම
ස්ත්රී දූෂණය අඩුවීමට හේතුවක් ලෙස
නිරාගමිකයන් සලකනවා.
එහි සත්යයක් තිබිය හැකියි..
අඩ නිරුවත හැම කෙනෙකුටම බලපානවා.
වසාගත් නිරුවත බලපාන්නෙ
කාමච්ඡන්දයෙන් යුතුව.. කාමුක සිතින්
බලන කෙනෙකුට විතරයි.
කාන්තා අඟ පසඟ දැකීමෙදි
මානසික මට්ටමෙන් රස විඳින
ඕනම කෙනෙක් රස විඳින්නෙ
ඇය දෙස බැලීමෙදි මනසෙ රාගය ඇති වෙලා
කය තුළ ඇතිවෙන
ජෛව රසායනික වෙනස් කම් නිසා
සිතෙහි ඇතිවෙන චිත්ත රූප මාලාවයි.
වසාගත් නිරුවත දකින කාමුක සිතක් ඇත්නම්
ඔහු සිතින් ඇය නිරුවත් කරනවා.
ඔහු සිතින් විඳින වින්දනය
සිත තුළම අවසන් විය හැකියි.
එහෙත් අඩ නිරුවත් කාන්තාවක් දකින
කාමුක සිතක් ඇත්තෙකුට
ඔහු හා හවුල් වන්නට
ඇගේ ඇති කැමැත්ත පිළිබඳව
නිහඬ ආයාචනයක්
ඇගේ නිරුවත දැක්වීමෙහි තියනවා.
ගණිකාවන් පුරුෂයින් පොළඹවා ගැනීමට කරන
ග්රාම්ය මට්ටමෙන් කරන සරල රූප ලාවන්යමය උපක්රම
මොන කාන්තාවක් කළත්
කාමයෙන් පෙළෙන පිරිමි ඉන් උත්තේජනය වෙනවා.
මෙහි උපරිමය අපට දක්නට ලැබෙන්නේ
මනාලියන් සැරසූ පසුවයි.
විරූපී කාන්තාවන් පවා
මානලියන් ලෙස සැරසීමෙන්
සිත් ඇදගන්නා කාන්තාවන් ලෙස දිස් වෙනවා.
මේ උපක්රම සතුන්ටත් පොදුයි..
සතුන් සමහන් වෙන කාලයට
විරුද්ධ ලිංගිකයා ආකර්ෂණය කරගන්නට
ස්වාභාවික වර්ණ වෙනස් වීම්
හඬ වෙනස් වීම් ඉරියව් වෙනස් වීම්
සිදු වෙනවා.
මිනිසාට එවැනි කාලයක් නැති නිසා
ඔවුන් කාලය වේලාව නොබලා
සිතේ ඇති රාගයට අනුව
පෙළඹවීම් කරනවා.
සමහන් වීමේ උවමනාවක් හෝ
සූදානමකින් තොරව
පිරිමියා පොළඹවා වින්දනයක් ලබන
සමහර කාන්තාවන් දූෂණය වීමට
ගොදුරු වෙනවා.
මානසිකත්වයත් චර්යාවත් ගැලපෙන
කැමැත්තෙන් සමහන් වෙන පිරිසෙ සමහරු
එක් අයෙකු සමග විවාහ වෙනවා.
ඉනුත් කොටසක් සහ ඉතිරි පිරිස
අත්තෙන් අත්තට පනිමින්
නිදැල්ලේ හැසිරෙනවා.
අඩ නිරුවතින් හැසිරෙන කාන්තාවක්
පළමුවෙන්ම දකිනවිට
රාගය ඇතිවෙනවා.
රාගය ඇති වුණොත් ප්රියයි..
ඇය හා සම්බන්ධ වෙන්න හිතෙන්නෙ
කාමච්ඡන්දය නිසයි..
කාමච්ඡන්දයෙන් චිත්ත රූප මැව්වොත්
රාගය පෝෂණය වෙනවා.
ඇය පසුපස යන්නට
ඇය සමග සම්බන්ධ වන්නට හිතෙන
කාමුක ආවේගයක්
එවැන්නන් තුළ ලියලනවා.
ඇගේ කැමැත්තෙන් ඇගේ සිරුර පාවිච්චි කිරීමට
එසේ නොහැකි වූ විට ඇය දූෂණය කිරීමට
ඒ කාමාතුර සිත මග සොයාගන්නවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානයක
කාමච්ඡන්දයට ඉඩකඩ සීමිතයි..
මෙසේ චිත්ත රූප මැවීමට හැකි
නිර්මාණශීලී අයත් සමාජයේ සීමිතයි.
ප්රසිද්ධ ස්ථානයක නිසා
වෙනත් අරමුණකට හිත යොමුවුණාම
රාගය අඩුවෙනවා.
නැවත දැක්කාම ඇතිවෙන රාගය
කලින් තරම් ප්රබල නැහැ.
මේ ආකාරයට
අඩ නිරුවත් කාන්තාවක් නිතර දකින විට
රාගය අඩුවීමක් වෙනවා.
නර්තනවලදි
ඉඳහිට අඟපසඟ පෙනෙන ලෙස
ඇඳුම් නිර්මාණය කරන්නෙ ඒ නිසයි..
නර්තන ශිල්පිනියන්ගෙ අඟපසඟ විවෘත වුණාම
නරඹන්නන් අතර ඉන්න කාමුක සිත් ඇති අය
කාමය රස විඳිනවා.
ශෘංගාරය විඳින අයට බාධාවක් වෙනවා.
ශෘංගාරය රස විඳින විදියෙ
රස්කත්වයක් ඇති මනස සියුම් පුද්ගලයන්
කාමයට වඩා ප්රේමය රස විඳිනවා.
කාමය රස විඳින විදියෙ
රුචිකත්වයක් ඇති මනස ගොරෝසු පුද්ගලයන්
ප්රේමයට වඩා කාමුක වින්දනය සොයනවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානයක
අඩ නිරුවත් කතක් නිතර දකින විට
ශෘංගාරය ඇති වෙන්නෙ නැහැ..
කාමයට ඉඩ නැති හිත
බොහෝ විට මෝහයට වැටෙනවා.
වේගවත් හිත් ඇති අයගෙ හිත්වල
කාමයට ඉඩ නැති වුණාම
කාම ආවේගය ද්වේශයට හැරෙනවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානවල අඩ නිරුවතින් හැසිරෙන විට
කාන්තාවන්ට කරදර වෙන්නෙ
මෙසේ කාමය විකෘති වෙලා
ද්වේශය ඇති කරගත් අයගෙන්..
පසුගිය කාලයේ බිහිවූ
බෑණාවරුන්ගේ සංගමය විසින්
උපහාසය විදියට සංයමයෙන් මුදා හැරියේ
දුල්මිණි දැකීමෙන් ඇති වූ කාමච්ඡන්දයයි.
ඇත්තටම අපි ප්රිය කරන්නෙ
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හෝ
ඇගේ අඟ පසඟ නොවෙයි.
ඇගේ ඇගේ අඟ පසඟදැකීමෙන් උත්තේජනය වී
අපේ කය තුළ සිදු වෙන ජෛව රසායනික වෙනසයි.
රූපවාහිනියෙ විකාශය වන
ගීතයක් අහන කෙනෙක්ගෙ
රස වින්දනය පවතින සීමාව
කොතරම් පරාසයක විහිදෙනවාද?
අපේ රස වින්දනය මනස මගින්
ගායන ශිල්පියා දක්වා විහිදුණාට
ඇත්ත වශයෙන්ම
ප්රායෝගිකව, කායිකව බලන විට
අපේ රස වින්දන පරාසය
ගීතයේ නාද තරංග විසින්
කන් බෙරය කම්පනය කළ පසුව
අපේ කණ සහ මොළයටත් අතර
ස්නායුව උත්තේජනය වීමෙන්
විඥාණයේ තැන්පත් වී ඇති
අපිට ප්රිය රාග ද්වේශ හෝ මෝහ සංස්කාර කැළතීමෙන්
කය පුරා නින්නාද වෙන ස්නායු තරංග විසින්
කයෙහි සකස් කරන ජෛව රසායනික සංයුතිය අනුව
අපි ගීතය රස විඳිනවා.
ඒ ආකාරයටම
අපි ඇත්තටම රස විඳින්නෙ..
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හෝ
ඇගේ අඟ පසඟ නොවෙයි.
ඇගේ ඇගේ අඟ පසඟදැකීමෙන් උත්තේජනය වී
අපේ කය තුළ සිදු වෙන ජෛව රසායනික වෙනසටයි.
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා
ඇගේ අඟ පසඟ වලට බැඳෙන්නෙ
ඇය තාවකාලිකව හෝ
අයිති කරගන්න පෙළඹෙන්නෙ
අපේ කය තුළ සිදුවෙන ජෛව රසායනික වෙනස්කම්
නිර්මාණය කිරීමේ හැකියාව ඇය සතු නිසයි..
ඒ වෙනස්කම් සිදු කිරීමට හැකිතාක්
පිරිමියාට ඒ කාන්තාව වටිනවා.
ඇය ප්රදර්ශනය කරන
ප්රිය මනාප අඟ පසඟ හැර
ඔහුට වටින වෙනත් කිසිවක් ඇය සතුව නැත්නම්
ඔහුගේ ජීවිතය තුළ ඇගේ ආයු කාලය
ඔහුට ප්රිය මනාප ජෛව රසායනික වෙනස්කම්
ඔහුගේ කය තුළ මවන්නට
ඇයට ඇති හැකියාවට සමානුපාතිකයි..
විවාහයෙන් කෙටි කලකට පසුව
සැමියාට බිරිඳ එපා වෙනවා නම්
ඇය සුපර්මාර්කට් එකක් නොවෙයි..
අවම වශයෙන් සිල්ලර කඩයක්වත් නොවෙයි..
තෙල් පිරවුම්හලක් වැනි ජීවිතයක්.
ඔවුන්ට අලුත් ගැටළු වලට
අලුත් විසඳුම් සපයා ගන්න වෙනවා.
කිහිලිකරු වෙන්නට දරුවනුත් නැත්නම්
ඇගේ නිස්සාර ජීවිතය
පන්සලකට පල්ලියකට, සමාජ ශාලාවකට,
සමාජ සේවා ආයතනයකට,
නැත්නම් ගණිකා මඩමකට සීමා වෙන්න පුලුවන්.
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා ඇගේ අඟ පසඟ
නිරන්තරයෙන් දකින විට
රාගයෙන් වෙහෙසෙන සිත මෝහයට වැටීම
අඩ නිරුවත සාමාන්ය වූ සමාජවල පවතින
සහන ශීලී බවට ප්රධාන හේතුවක්.
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා ඇගේ අඟ පසඟ
ඇසෙහි ස්පර්ශ වීමෙන් ජනිත වෙන කම්පන
පළමුවෙන් සුවයක් වුණාට
ඒ රසායනික නැවත නැවත ඇතිවෙන විට
කායික ව්යුහයට විඩාවක් වෙනවා.
ඇස හරහා ඇතිවෙන උත්තේජක අක්රිය වෙනවා.
ඔහු ගොරෝසු වෙනවා.
තමන්ගේ කය තුළ ඇතිවෙන කම්පන තරංග නිසා
අඩ නිරුවත් කාන්තාව හා ඇගේ අඟ පසඟ වලට බැඳෙන
ගොරෝසු පිරිමි බහුතරයට
ඔවුන්ගේ රස නහර මොට කර ගැනීම
මානසික සුවයක්..
දැවෙන කාමයෙන් මිදී ඒ සුවය ලබාගන්නට
අඩ නිරුවතට සමාජ අවසරය පතන
කාමුක පුරුෂ සංහතිය
ඉන් විඩාවට පත් වූ පසුව
ප්රසිද්ධ ස්ථානවල සිප වැළඳගැනීමට
අවසර සොයනවා.
ඒ අවසරයත් ලැබූ පසු
ටික කලක් ගත වනවිට
ඔවුන් තුළ ඇති ඒ අවශ්යතාවයත් මොට වෙනවා.
ප්රසිද්ධ ස්ථානවල මෛථූන සේවනයට අවසර ලැබෙන
පරිපූර්ණ ගෝත්රික සමාජයක් බිහිවුණත්
මිනිසා ඉනුත් තෘප්තිමත් නොවන බව
අපට විශ්වාසයි.
රාගයට වහල්වූ මිනිස් මනස
පල්ල නැති බාල්දියක්.
උස්මුරුත්තාව කුස ගින්නට විසඳුමක් නොවෙයි..
ඉන් නැතිවෙන්නේ කුසගින්න නොවෙයි..
ආහාර රුචියයි..
අවසානයෙ නශ්ටකාමයට ඔසු සොයන ඔහුට
ස්වභාවයෙන් මිනිසාට උරුමවී තිබුණ
කම්සුව විඳීමෙ හැකියාව තුරන් වූ කය
කාමයෙන් රාගයෙන් විඩාවට පත්ව නිර්වින්දනය වුවත්
තවමත් කාමය සොයන සිත සනසාගන්නට
රසායනික උත්තේජක මගින්
කයට සිහිය පිඹින්නට ඔහුට සිදුවෙනවා.
ඉඳුරන් මගින් පොළඹවන
කාය චිත්ත ආවේගවලට උපේක්ෂාවෙන් වෙසෙන්නට
සිත අසමත් වීම නිසා
සිත නිර්වින්දනය වන මංපෙත් විවර කොට
නිරාගමික සමාජ වල
කායික නිර්වින්දනය සුවයක් මෙන්ම
අභිමානයක් ලෙස සලකනවා.
නිරාගමික සමාජයක වෙසෙන
හොඳ යහපත් අය ලෙස පෙනෙන මිනිසුන්ට
තම සිත හා කය ගැන සිහිය නැහැ.
ඔවුන්ගේ හොඳ පවතින්නේ
මෝහය තුළයි.
අධික සුඛ විහරණය හා
කම් සුවයට ඇති නිදහස විසින්
ඔවුන් ප්රිය සාදයක දක්නට ලැබෙන
ආහාර අරුචියෙන් පෙළෙන
නිර්වින්දිත පුද්ගලයන් බවට
කෙමෙන් කෙමෙන් පත්වෙනවා.
මෝහයෙන් ආවරණය කර ගන්නා
රාගය හෝ ද්වේශය නිසා
ඔවුන් හොඳ මිනිසුන් මෙන් පෙනනවා.
ඔවුන් ඒ සුවය සැනසිල්ල සහ
මිථ්යා උපේක්ෂාව ලබාගන්නේ
සිහිය සහ සංවේදී බව කැප කරමින්.
ඉඳුරන් අක්රිය වන ඔවුන්ගේ ජීවිත
විද්යාත්මක උපකරණ, රසායනික පෙති, කරල්
නිරන්තර වෛද්ය උපදෙස් මත ගත වෙනවා.
ජීවිතයේ අවසාන කාලය
අවසිහියෙන් ගතකරන්නට අවකාශ ඇති
මේ හිස් බොල් ජීවිත
යන්ත්රයක පිහිටෙන් පණ අදිමින් ගතකොට
දරුවෙකුගේ අවසරයෙන් ජීව කාරක බට ගැලවීමෙන්
මෝහය පාදකවූ නව ජීවිතයක් ගතකරන්නට
මෙලොවින් නික්ම යනවා.
නිරාගමික වීමෙන්
පුනර්භවය හෝ කර්ම පළදීම
අක්රිය වෙන්නේ නැහැ..
සුන්දර කාන්තාවන්ගේ අඩනිරුවත නිසා
සිත තුළ ඇතිවෙන
රාගය සහ කාමච්ඡන්දයෙන්
තමාතුළ සිදුවෙන වෙනස්කම් දකින්නට තරම්
සංවර සමාහිත සිත් ඇති සිහිය දියුණු අය
ඒ වෙනස්කම් වලට උපේක්ෂාවෙන් විසීමෙන්
ඒ වෙනස්කම් හේතුවෙන් ඇතිවෙන පීඩාවන්
අවමාන සහ බලාපොරොත්තු සුන් වීම් වලින්
මිදී ජීවිතය ගත කරන්නට පුලුවන්..