20170621

සයිටම් විරෝධියෙකුට මාව තේරුම් ගන්න බෑ.

Senura AXXXXXX 
[[[ අතුලගේ අධ්‍යාපන සුදුසුකම් මොනවද? අතුලගෙ වාහනෙ මොකක්ද? සයිටම් එකට දරුවව යවන්න අතුලට තියෙන වත්කම මොකක්ද? හොඳයි අතුලට එහෙම වත්කමක් නෑ කියමු. බයෝ තුන් වෙනි සැරේ රාජ්‍ය වෛද්‍ය පීඨ නැති නිසා අතුලගෙ දුවට මෙඩිසින් හරි ඩෙන්ටල් හරි යන්ට බැරිවුනා කියමු.එතකොට කොහොමද මේ දුව සයිටම් හරි යවන්නෙ? අතුල වකුගඩුවක් විකුණනවද නැතිනම් දූට ගණිකාවක් වෙලා ගාන හොයාගන්න කියමුද?]]]
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

මගේ උසස් අධ්‍යාපන සුදුසුකම, චිත්‍ර ඇඳීම.
ඒ සුදුසුකම තියන අය ඉන්නෙ අතළොස්සයි.

මගේ වාහනේ මගේ ගමනෙ විදියට වෙනස් වෙනවා.
බස්රිය, දුම්රිය, ත්‍රී වීලර්.. එක එක වෙලාවට
මම කැමති විදියට තෝරා ගන්නවා.

සයිටම් එකට දරුවෙක් යවන්න
වත්කම තියනවා නම්
මම ඔවුන්ට ගැලපෙන විද්‍යාලෙකට යවලා
කලා මාධ්‍යයක් උගන්වනවා.
එහෙම තත්වයක් නැති නිසා
ඔවුනුත් මම වගේ ස්වයං අධ්‍යයනයකින්
ඉගෙනීම සපුරා ගනීවි.

උපාධියකුත් අරගෙන ඉවර වෙලා
දුම්රියට බෙල්ල තියන කෙල්ලෙකුගෙ
මන්ද බුද්ධික බවෙන් ඈ මුදවන්න බැරි
මේ පටු ඒකාංගික අධ්‍යාපනය වෙනුවෙන්
මම වකුගඩුවක් තියා මුඩු ඉඩමක්වත් විකුණන්නෙ නෑ.
මොන හේතුවක් මත හෝ
දුව ගණිකාවක් වුණොත් ඈ මගේ දුව නෙවෙයි.

තෝමස් අල්වා එඩිසන්
විදුලි බල්බය හොයා ගත්තෙ
ඔහුගෙ ගේ විතරක් ආලෝකවත් කරන්න නොවෙයි.
ඔහුට බිල ගෙවා ගන්න බැරුව
ඔහුගෙ ගෙදර විදුලිය කපල තියෙද්දි
අල්ලපු ගෙදර බල්බ් එකේ එළිය දැකලා
ඔහු සතුටු වේවි.

තමන්ට රජයෙන් ලැබෙන බල්බ් එක ඕෆ් කරගෙන
අල්ලපු ගෙදර මිනිහා තමන්ගේ සල්ලි වලින් ගත්
බල්බ් එක නිවා දමන්න අඳුරෙ අතපත ගාන
සයිටම් විරෝධියෙකුට මාව තේරුම් ගන්න බෑ.

 බල්බ් එකක් දැල්වෙනවා නම්
රජයෙන් පිනට දුන්නාද, තමන් ගත්තාද කියල
මම හොයන්නෙ නෑ.
රටේ බහුතරයකටත් ඒක අදාළ නෑ.








 

1 comment: